kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Jinak ja vezmu klicek zamknu v zamku a drzim. Odemknu a drzim. Je nastaveno. Mel jsem i na dalku nakodovany okna. Coz je dnes standard, ale ne pred vic nez 20 lety
Nezapomen ze ja mam velmi stare vozidlo
Jo, vsak jo. Ten Renault byl 2001. No, husty. Nikdy jsem to o te kalibraci neslysel, tak su zas chytrejsi
Ke kodovani:
Baterka se musi kodovat jen, kdyz menis za jinou s jinou kapacitou. Pokud menis za stejnou, neni to nutnost. Ale v servisu ti to udelaji radi. Za pripojeni diagnostiky maji pekny penizky a cisty ruce
Naposledy editováno 24.02.2024 11:59:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Apropo, vyzna se tu nekdo ve variatorech....?
Zase sem to musel rozhodit, za studena mi dost boucha pri rozjezdech... Zatim sem objevil jen sjete valecky, coz me prijde divne, ty maji vliv az pri zmene prevodu, na rozjezd ma vliv jen spojka, ne? Nechce se mi rozhazovat....