kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Apropo, vyzna se tu nekdo ve variatorech....?
Zase sem to musel rozhodit, za studena mi dost boucha pri rozjezdech... Zatim sem objevil jen sjete valecky, coz me prijde divne, ty maji vliv az pri zmene prevodu, na rozjezd ma vliv jen spojka, ne? Nechce se mi rozhazovat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Apropo, vyzna se tu nekdo ve variatorech....?
Zase sem to musel rozhodit, za studena mi dost boucha pri rozjezdech... Zatim sem objevil jen sjete valecky, coz me prijde divne, ty maji vliv az pri zmene prevodu, na rozjezd ma vliv jen spojka, ne? Nechce se mi rozhazovat....
[/quote]
Nevyznám se, ale vícekrát jsme četl, že se řeší jaky valečky dávat na lepší rozjezd. Tak bych řekl, že to vliv má
oioi01 píše: Koudy01> ja taky na stare toyote, po odpojeni baterky (vetsinou pred STK ), musim obejit vsechny dvere a rucne je stahnout a vysunout...
Apropo, vyzna se tu nekdo ve variatorech....?
Zase sem to musel rozhodit, za studena mi dost boucha pri rozjezdech... Zatim sem objevil jen sjete valecky, coz me prijde divne, ty maji vliv az pri zmene prevodu, na rozjezd ma vliv jen spojka, ne? Nechce se mi rozhazovat....