globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.2.2024 v 12:34 | Nahoru | #1
Koudy01> ja taky na stare toyote, po odpojeni baterky (vetsinou pred STK ), musim obejit vsechny dvere a rucne je stahnout a vysunout...

Apropo, vyzna se tu nekdo ve variatorech....?
Zase sem to musel rozhodit, za studena mi dost boucha pri rozjezdech... Zatim sem objevil jen sjete valecky, coz me prijde divne, ty maji vliv az pri zmene prevodu, na rozjezd ma vliv jen spojka, ne? Nechce se mi rozhazovat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.2.2024 v 13:39 | Nahoru | #2
oioi01

Apropo, vyzna se tu nekdo ve variatorech....?
Zase sem to musel rozhodit, za studena mi dost boucha pri rozjezdech... Zatim sem objevil jen sjete valecky, coz me prijde divne, ty maji vliv az pri zmene prevodu, na rozjezd ma vliv jen spojka, ne? Nechce se mi rozhazovat....

[/quote]
Nevyznám se, ale vícekrát jsme četl, že se řeší jaky valečky dávat na lepší rozjezd. Tak bych řekl, že to vliv má

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.2.2024 v 14:17 | Nahoru | #3

oioi01 píše: Koudy01> ja taky na stare toyote, po odpojeni baterky (vetsinou pred STK ), musim obejit vsechny dvere a rucne je stahnout a vysunout...

Apropo, vyzna se tu nekdo ve variatorech....?
Zase sem to musel rozhodit, za studena mi dost boucha pri rozjezdech... Zatim sem objevil jen sjete valecky, coz me prijde divne, ty maji vliv az pri zmene prevodu, na rozjezd ma vliv jen spojka, ne? Nechce se mi rozhazovat....

těžší válečky - rozjezd na šneka z nížších otáček, lehčí válečky - rozjezd na zajíce z vyšších otáček, k tomu se ladí pružinky odstředivé spojky, tvrdší potřebují pro start vyšší otáčky (lehčí válečky) a měkčí zas naopak těžší válečky. Měl jsem Yamahu Aerox 50 2t a to se ladilo krásně, origo to jelo 45km/h a po naladění variátoru a výfuku LeoVince to jelo 90km/h s origo válcem. Kámoš to vrtnul na 70ccm a už to dalo 125km/h. Takový ohnivý židle, no... Ale tý srandy co na tom bylo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist