kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Koudy01>
Vsak ma dalsi motor... Tak je jen prehodi a tenhle muze v klidu pitvat ..
To jsem si myslel taky... No, tak ne Má jiný písty, s deflektorem, nejdou tam euro trojkový vačky Tak sháním písty, ale vůbec nevím jak to dneska chodí, jestli ještě existujou nějaký toleranční a hmotnostní třídy, v manuálu o tom nic neni, jen co se týče kliky a ojnic.
Naposledy editováno 23.08.2023 10:49:57
FiZzeR píše: ....Tak sháním písty, ale vůbec nevím jak to dneska chodí, jestli ještě existujou nějaký toleranční a hmotnostní třídy, v manuálu o tom nic neni, jen co se týče kliky a ojnic....
Nejjednodušší bude očistit dna pístů a podívat se, jestli jsou tam nějaký písmena, značky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sem myslel, ze mas kompletni, funkcni nahradni motor, jen ho prehodit... Takze nebyl funkcni, ale jen na ND??