kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: [quote=assassin]
V provozu je pro bezneho smrtelnika rozdil mezi 120+ ps sbk z devadesatek a SDR minimalni ......
PS Motorrad dělal nějaký měření využití výkonu na běžné silnici. Myslím že něco přes 5km do kopce a zatáčky. Co si vzpomínám, tak myslím nejdelší čas (přes 3min, nebo tak nějak) byl výkon do 80PS, pak dost do 50PS. A průměr použitého výkonu byl asi 25PS
Tohle všechno je pěkný a asi i realistický ....ale pro těch pár sekund, co naložíš, těch 150-180 nebo 200PS, co v motorce máš STOJÍ ZA TO ŽÍT!!!!!!!!!!!!!!!!
PETARDAK píše: Tohle všechno je pěkný a asi i realistický ....ale pro těch pár sekund, co naložíš, těch 150-180 nebo 200PS, co v motorce máš STOJÍ ZA TO ŽÍT!!!!!!!!!!!!!!!!
Pro toto právě nemohu mít žádný kapotovaný peklostroj na ježdění páč bych se dožil jen těch pár vteřin štěstí a byl by to můj definitivní konec