kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nerikam, ze to nemohl udelat nekdo chybu, jen ze ne vzdy vidi kazdy kritik vsechny spojitosti …
Ze sportovních aut se motor vyndava klidne i kvuli výměně svíček …
Pri konstrukci jsou ruzne priority a to mechanici ne vzdycky chápou… ale nikdo jim nebrání sednout si za kompjutr a nakreslit to auto “poradne”
assassin píše: P_B> jak rikam, je to ekonomickej vypocet, pokud to za 10let delate 3x a stoji to xx a v konstrukci by to stalo vic…
Nerikam, ze to nemohl udelat nekdo chybu, jen ze ne vzdy vidi kazdy kritik vsechny spojitosti …
Ze sportovních aut se motor vyndava klidne i kvuli výměně svíček …
Pri konstrukci jsou ruzne priority a to mechanici ne vzdycky chápou… ale nikdo jim nebrání sednout si za kompjutr a nakreslit to auto “poradne”
Nerad to píšu, ale to platí tak asi u Vás nebo v konstrukci aut. Jednou jsem vyčíslil, naškrabal na papír co stojí takovejhle šroubek na jenom front narazníku. Bylo super vidět jak se konstrukter sám dostal do úzkejch i s lidma co šéfujou projektům nástrojů. Nakonec se na náš požadavek nástroj upravoval na náklady projektu. Byl to nejprodělečnější nástroj na výrobu a konstrukci.
Smutné je že arogance těhle lidí za ty roky narostla na neskutečný level. Argument od nich - vy si poradíte mne irituje. Ale zase mám díky nim práci. Kdyby to dělali na vyšším levelu, rozebere a opraví to kde kdo