kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: chces byt certik na ramene? To musis pritlacit. Timhle bych si nepolepsil. Sice mam starou sestadvacitku, ale celopero a posledni dobou jsem do ni leccos nasypal..
vypada to ze kola letos budou, mozna i trochu zlevnej. Otazka je, jestli chces novej Trek fuel ex (ma vzperu u sedlovky, jako novej exE) karbonovej nebo hlinikovej.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: vypada to ze kola letos budou, mozna i trochu zlevnej. Otazka je, jestli chces novej Trek fuel ex (ma vzperu u sedlovky, jako novej exE) karbonovej nebo hlinikovej.
A takhle to dopada, kdyz clovek podlehne iluzi pratelstvi ve virtualnim prostoru..
Jo a s troskou cingrlatek skoro za stejnou cenu TREK a Kafac ...
Nene, letos do toho s kolem jeste neprastim. musim si utridit myslenky a testovacky, jestli nahradit enduro/DH prave tim Surronem a kolo nechat jen na XC na kondicku. To bych pak lovil v jinych geo..treba Scalpel v karbonu s leftynou at to ma styl nebo se vykaslat na elektriku, nechat benzinovyho pita na trat a vic potrenovat v parcich .. pak by to mohl byt Stumpy, nebo treba ten Trek. Prvni v rade je ten Surron. Proste to chci zkusit. Uz jsem si myslel ze ho pujdu koupit, kdyz muj vrchni naseptavac prisel s tim kafacem. A do toho Palomoto, ze mam pockat na novej typ..