kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Jestli myslíš RE Interceptor, tak pry to sice koc nejede, ale projev motoru je neskutečně povedený. Minulý týden to testoval kámoš a u toho i Himalayena, toho vzal mimo silnic a zrovna seriál vyfuk a blinkr
Za mne jdu po testech do Triumphu s motorem 900. Jen řeším jestli Twin a upravovat, nebo Scrambler a miň upravovat
Ja byl hrozne zklamany, kdyz jsme testovali Bobbera a Scramblera u Triumphu. Me to prislo hrozne bez charakteru, navic nic moc silny - spis slaby na ten velikej motor. Gumovy na rizeni a brzdeni a dost mi nevyhovoval rozsah otacek a kroutak v nich. Asi bych si na to musel chvilku zvykat. Ješte že jsme si k tomu pujcili Street a trochu si poopravili vnimani motorky a jizdy. To bylo samozrejme nebe a dudy. Tim jsem na nekolik let dopredu odsoudil jakykoliv jiny Triumph, nez Speed (a asi i street, ale ten jsem nezkousel).
S temi RE ja mam problem. Asi je rozumny jit do Interceptoru kvuli ergo, ale me se nejvic libi vizualne kaficko Continental GT. Pristi sezonu to urcite otestuju. jen se prave u toho bojim 3N (nejede, nebrzdi, nepruzi)... Takze aby z toho clovek mel pozitek, bude nutny udelat brzdy, tlumice a vidle (a to uz je pak zase za cenu neceho, co muze mit clovek funkcni od zacatku).