kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Prostě cestovat s nečím co má 80-100hp, nejde. Musíš mít V4 a minimálně 170-200 koní.
No, moc svetobezniku Multistrady, velky Advenčry a uz ani velky GSa nema....proc asi. Dneska je doba lehcich, mensich a univerzalnejsich motorek.
A tady ty velky vykonny kravy si kupuji lidi jen tak pro radost, na jezdeni po vlasti, na kafe a nekdo se odváží i do Alp.
Naposledy editováno 26.10.2022 07:09:45
Koudy01 píše: No, moc svetobezniku Multistrady, velky Advenčry a uz ani velky GSa nema....proc asi. Dneska je doba lehcich, mensich a univerzalnejsich motorek.
A tady ty velky vykonny kravy si kupuji lidi jen tak pro radost, na jezdeni po vlasti, na kafe a nekdo se odváží i do Alp.
Aj do Francie To bych takhle neposuzoval.Je jedno na čem pojedeš tam či onam.Na mojí Milušce bych se nebál např do Rumunska!!
Ale :
1- musel bych dát origo výfuky!!!Ze strachu a abych to vydržel (to bych asi zmákl)
2- musel bych jet na ní sám ( to je zase o proporcích posádky)
No a že tyhle stroje mají 180hp???No a??? Raději pojedu na něčem takovém, než na něčem,z čeho budu mít našlehané vajca nebo smrt v očích při každém předjíždění traktoru
A teď doufám, že se ozve Pindík