kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak sem to odvezl typkovi.Na místě si vzpomněl ještě na mrtvej tlumič řízení o kterým si myslel Ozzy,ze to je a zjistil,ze z fabriky je tam nejaka zalisovaná jebka.Asi utratim nehoraznej obnos cca 1500,- za cinana,kteryho pouzivaj okruhari,je stavitelnej a když jim vydrží cca 2 roky,tak mě musí už skoro nafurt
A ten původní pošleš Assassinovi na repas nebo ho vyhodíš. Vyjde to na stejno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak sem to odvezl typkovi.Na místě si vzpomněl ještě na mrtvej tlumič řízení o kterým si myslel Ozzy,ze to je a zjistil,ze z fabriky je tam nejaka zalisovaná jebka.Asi utratim nehoraznej obnos cca 1500,- za cinana,kteryho pouzivaj okruhari,je stavitelnej a když jim vydrží cca 2 roky,tak mě musí už skoro nafurt
A jsi si jistý, že ho potřebuješ!!!???
Neptám se, jestli ho chceš.
zmulin píše: Tak sem to odvezl typkovi.Na místě si vzpomněl ještě na mrtvej tlumič řízení o kterým si myslel Ozzy,ze to je a zjistil,ze z fabriky je tam nejaka zalisovaná jebka.Asi utratim nehoraznej obnos cca 1500,- za cinana,kteryho pouzivaj okruhari,je stavitelnej a když jim vydrží cca 2 roky,tak mě musí už skoro nafurt
Nevím, jestli i ten tvůj, ale OEM Öhlins tlumiče řízení se daly upgradovat (výměnou pístku?) na ty aftermarket dá se říct...