kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: NP> A neni 100kkm fakt už moc?
Podle BMW možná ASI ano.Ale když jsem se teď zajímal o tuhle záležitost,tak tlumiče cca 40 max a smrt.Ty origo.
Když z origa uděláš servisovatelné, nebo koupíš takové,tak cca 20 nebo dva roky.Servis.
Takže těch sto bych bral velice v rezervě.To samé je v těch nových modelech kardan.Podle BMW 50 tysyc.A když někdo koukl na něho v těch přibližně 50,tak našel rezavou tyčku která nešla od převodovky
Výhoda bude jen během sezóny a na dlouhé cestě.Jinak nějaká práce tam bude
Naposledy editováno 25.03.2022 23:34:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: ........To samé je v těch nových modelech kardan.Podle BMW 50 tysyc.A když někdo koukl na něho v těch přibližně 50,tak našel rezavou tyčku která nešla od převodovky
Výhoda bude jen během sezóny a na dlouhé cestě.Jinak nějaká práce tam bude
I u nových podle BMW olej v kardanu kazdejch 20 tis., nebo dva roky. Mazání hřídelí 10 tis...
Viz. bejvalej Ducatista DejvGSR
https://www.motorkar...etail&ddid=81049
Naposledy editováno 26.03.2022 00:46:53