kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: ........To samé je v těch nových modelech kardan.Podle BMW 50 tysyc.A když někdo koukl na něho v těch přibližně 50,tak našel rezavou tyčku která nešla od převodovky
Výhoda bude jen během sezóny a na dlouhé cestě.Jinak nějaká práce tam bude
I u nových podle BMW olej v kardanu kazdejch 20 tis., nebo dva roky. Mazání hřídelí 10 tis...
Viz. bejvalej Ducatista DejvGSR
https://www.motorkar...etail&ddid=81049
Naposledy editováno 26.03.2022 00:46:53
Frennky píše: I u nových podle BMW olej v kardanu kazdejch 20 tis., nebo dva roky. Mazání hřídelí 10 tis...
Viz. bejvalej Ducatista DejvGSR
https://www.motorkar...p;ddid=81049 [/quote]
Tak super Někde jsem to četl! !Opravdu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: I u nových podle BMW olej v kardanu kazdejch 20 tis., nebo dva roky. Mazání hřídelí 10 tis...
Viz. bejvalej Ducatista DejvGSR
https://www.motorkar...p;ddid=81049 [/quote]
To je ten BEZÚDRŽBOVEJ kardan ?
Jinak ten Kluber je pěkně mastná/drahá vazelína
Kupoval jsem kilovku na vřetenová ložiska a tuším 5500 bez DPH nebo tak nějak . Ale je TOP
Naposledy editováno 26.03.2022 11:37:26