kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: twl,, SSo odmítá vstát z mrtvých ... jde to ulejt tak, že to nechytne ani za dva dny ? ...jiskru i benzín mám, na konci sezóny tanktovaná už jen verva 100...
to uz chce frontalni utok. Vymena svicek a demontaz karbecu s kontrolou funkcnosti, jestli neni nejak ucpanej nebo seklej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: to uz chce frontalni utok. Vymena svicek a demontaz karbecu s kontrolou funkcnosti, jestli neni nejak ucpanej nebo seklej.
twl... néééé...nic takovýho...první bude pořádnej zdroj... ta baterčička s tím motorem vůbec nehejbe...a mám za to že po 3 pokusech už ta jiskra bude jak za dušičky...
Má to pumpu spínanou po otočení klíčku...takže kontrolky, pumpa a do toho startér... kolik toho na jiskru zbyde... ale nikdy tak dlouho neodporovalo...pokaždý začalo blafat téměř hned...
Nejdřív svíčky ven, očistit... pak bez sytiče a trochu beňa do rozprašovače...filtr ven a do sání nakrmit.