kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: fireblader_puvodni> Ja byl jen v suchdole, takze zadnej velkej kopec nikde, ale jsem nadsenej z toho jak ve "fordu" maka esp a jak funguji conti ts850p
Mel jsem chvili po dedovi 110ku a rad jsem ji vratil ... ale co se snehu tyka, tak i s mizernyma pneu vyjela fakt nesmysl, jen se zatacenim/brzdenim to byla traga, lidi prej na zimu vozili zavazi v kufru, ale pridavani zavazi se mi prici, takze to jsem nezkousel...
To bys nemoh dělat třeba pro F1.Tam jsou závaží běžným doplňkem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
freedom> slysis travu rust, me piska turbo uz 250tis km a porad ok. Studeny auto je holt hlucnejsi..
me to v mrazu chytne a sem tam malinko zakopne volnobeh… vstriky uz nebudou uplne v topu… 400tis a uz maj naky odchylky, ty moderni auta se proste sidej