kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Coz jen potvrzuje jak dobrou koncepci pro urcite druhy motorek v BMW maji byt samotny motor je proti predchudci vzduchaci uplne jina liga. Urcite by technicky bylo mozne dat do gsa kackovy sestivalec ale byl by to prakticky stejny nesmysl jako to V4 v multici jako cestovnim enduru. A kroutak pres 140 nm jako ma boxer z toho nevydoluji ani kdyby se potento. Takze si opravdu budu muset pockat s cim prijdou priste, vic koni a otacek neni vzdy to co zakaznik potrebuje a o nejake originalite si muzou uz nechat jen zdat
Petane teď si ale napsal desnou picovinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A k horalovi: XR je sice ve stejne kategorii jako GS ale snad vidis v cem jsou rozdilne a jak. Treba ze XR opravdu neni Geländemotorrad zatimco gs utopenych dobrovolne nebo nedobrovolne a obalenych blatem jdou plne weby a fb. Jen priklad.