kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: twl...zase po dlouhý době kdys pochopil můj psaný projev ...kyby tomu bylo častěji... , že ve vedlejším vlákně
a doladit vzduch tedy znamena co? ja se s tim u ladeni jeste nesetkal, proto se ptam.. a ty na to zacnes teorie o tve vzduchove duc s karbcem a ja prej nechapu….
pises, ze se da murkinovo postup suplovat doladenim vzduchu a obohacenim zadniho valce…
a ja se ptam jakej je v tom rozdil, pisu, ze pod obohacenim zadniho valce si predstavuju, ze musis editovat mapu pro zadni valec, v kazdem policku pridat - ale pokud mozno spravnou hodnotu - tzn to je vlastne to same co pise murkin, udelat mapu pro zadni valce zvlast. pokud se pletu, tak se ptam, kde je ma uvaha mimo…
a ohledne vzduchu - nevim co to je "finalni doladeni vzduchu" … proto se ptam
z tveho popisu jak ho chapu, tak jde vlastne o to same co dela murkin, proto mi neni moc jasne jak stejny postup supluje stejny postup, to je cele.
Naposledy editováno 25.11.2020 10:12:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
já se nepřel že Murkin to dělá odborně... a taky neříkám, že to co píšu jsou postupy z ofiko servisu.. ale suplovat , velice amatérsky , to jde... prostě zadnímu válci nedáš tolik vzduchu...a rozdíl ve volnoběhu dohoníš bypasem na CL
Naposledy editováno 25.11.2020 10:12:58