paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.11.2020 v 10:10 | Nahoru | #1
assassin> No tak třeba se dají nastavit klapa každá jinak...v CL dáš jinak bypasy atd...

já se nepřel že Murkin to dělá odborně... a taky neříkám, že to co píšu jsou postupy z ofiko servisu.. ale suplovat , velice amatérsky , to jde... prostě zadnímu válci nedáš tolik vzduchu...a rozdíl ve volnoběhu dohoníš bypasem na CL

Naposledy editováno 25.11.2020 10:12:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.11.2020 v 10:14 | Nahoru | #2

t_freedom píše: assassin> No tak třeba se dají nastavit klapa každá jinak...v CL dáš jinak bypasy atd...



takze finalni nastasveni vzduchu je tedy to cemu rikaji ostatni synchronizace?

Bypasy v CL - ducati ma volnobezny ventil ktery ridi obtok klapky? nevim, ptam se...

zadnimu valci nedas tolik vzduchu = cilene rozhodis synchro? tzn zadni klapku vic zavres? podle ceho se urci o kolik?

mym cilem neni porovnavat tvuj pristup k ladeni a murkinuv, jen rikam, ze vubec nerozumim tomu co pises, s temi postupy jsem se nikdy nesetkal ani s terminologii… takze si nejsem jistej jestli tvoje rada pomuze nekomu kdo o tom nic nevi, protoze si myslim, ze trochu tusim o co go....

Naposledy editováno 25.11.2020 10:18:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist