kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> No tak třeba se dají nastavit klapa každá jinak...v CL dáš jinak bypasy atd...
takze finalni nastasveni vzduchu je tedy to cemu rikaji ostatni synchronizace?
Bypasy v CL - ducati ma volnobezny ventil ktery ridi obtok klapky? nevim, ptam se...
zadnimu valci nedas tolik vzduchu = cilene rozhodis synchro? tzn zadni klapku vic zavres? podle ceho se urci o kolik?
mym cilem neni porovnavat tvuj pristup k ladeni a murkinuv, jen rikam, ze vubec nerozumim tomu co pises, s temi postupy jsem se nikdy nesetkal ani s terminologii… takze si nejsem jistej jestli tvoje rada pomuze nekomu kdo o tom nic nevi, protoze si myslim, ze trochu tusim o co go....
Naposledy editováno 25.11.2020 10:18:13