kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zas jde o to co všechno si do nej musel nacpat,abys byl spokojenej a mohl na Ducati machrovat.Kdyz to vemes z fabriky,tak bude mít mouchy obojí
Jj,downsizingova 1.4ka se chovala lip,než 2.0JTS.Ta měla jenom lepší vršek.
Ty R4 nevim,neříkám ze třeba už K1 nejede jak čert,ale odspodu mi přišla taková klidnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Jj,ale taky se vždycky na TL pěkně chytneš
Zas jde o to co všechno si do nej musel nacpat,abys byl spokojenej a mohl na Ducati machrovat.Kdyz to vemes z fabriky,tak bude mít mouchy obojí
Jj,downsizingova 1.4ka se chovala lip,než 2.0JTS.Ta měla jenom lepší vršek.
Ty R4 nevim,neříkám ze třeba už K1 nejede jak čert,ale odspodu mi přišla taková klidnější
Me to neprijde, ale psanej projev no... jak rikam, tele je krap a jakz takz funguje az po prekopani.
Btw, u TL porizovacka + co jsem do nej nacpal je porad min nez kolik jsem dal za 999
Ale jo chapu, duc je premiovka a neda se to srovnavat. Ja si jen delam legraci z toho, jak si majitele i z nectnosti delaj prednosti - jakoze, motorka cuka - super,nauci me radit...
U tech r4 muze vypadat, ze to v nizkejch jede hur nez V2 - ale to je dojem diky zprevodovani, ten ctyrvalec casto miva mnohem tezsi prevody protoze ma siroky pasmo pouzitelnych otacek, na jednicku to jede to co v2 na trojku, kdyby se to zprevodovalo jako v2, tak se na tom neda jezdit, melo vy to kolo porad ve vzduchu