paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2020 v 15:43 | Nahoru | #1

Tifone píše: si před zatáčkou podřaď a budeš na tom stejně, ne-li líp
tebe to budu učit



pokud je potreba radit Sem tam aby se clovek svezl sportovne OK pochopim to, ze holt to V2 proti ctyrvalci ma... ale aby clovek musel drzet motorku v otackach a radit kdyz chce jet na pantatu, to by me fakt sralo ... zvlast treba pokud se tak chova cestak - ja kvuli tomu tenkrat od jindreje nevzal tu st4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2020 v 15:57 | Nahoru | #2

assassin píše: pokud je potreba radit Sem tam aby se clovek svezl sportovne OK pochopim to, ze holt to V2 proti ctyrvalci ma... ale aby clovek musel drzet motorku v otackach a radit kdyz chce jet na pantatu, to by me fakt sralo ... zvlast treba pokud se tak chova cestak - ja kvuli tomu tenkrat od jindreje nevzal tu st4



myslel jsem sportovní svezení , napantátu moje MTS funguje od cca 2,5tis.Ale celkově pro bezpečnost je lepší mít tam těch otáček víc i při jízdě napantátu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist