paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2020 v 15:57 | Nahoru | #1

assassin píše: pokud je potreba radit Sem tam aby se clovek svezl sportovne OK pochopim to, ze holt to V2 proti ctyrvalci ma... ale aby clovek musel drzet motorku v otackach a radit kdyz chce jet na pantatu, to by me fakt sralo ... zvlast treba pokud se tak chova cestak - ja kvuli tomu tenkrat od jindreje nevzal tu st4



myslel jsem sportovní svezení , napantátu moje MTS funguje od cca 2,5tis.Ale celkově pro bezpečnost je lepší mít tam těch otáček víc i při jízdě napantátu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2020 v 16:03 | Nahoru | #2
Tifone> Kazdej to ma jinak. Me by to vadilo a u moto typu mts tuplem. Ja pri jízdě na pohodu muzu tele trápit az do 4ky od 2tis, na nižší kvalty i niz.

Mel jsem kdysi motorku s motorem z dominatora a ta v nizkejch protestovala fakt hodne, jsem myslel ze je to tim, ze je to nahac (xbr500) ale prej to dela i dominator. Ono bys rekl, ze pokud ma mit jednovalec nakej vykon, ze je to nutnost - ale krosova 450 mi jde krasne plynule a ma dvakrat tolik koni co to domino a to kroska proti enduru je kolem volnobehu fakt mrtvá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist