globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.7.2020 v 12:25 | Nahoru | #1
No a to nejlepší nakonec u MM přístrojovka byla také měněna kolem 400 km moto má najeto kolem 500, tak bych najel 500 a dělal by se první servis . Kartery prodejce má ale k moto nedá. Zde je pouze záruka jeden rok a když se projeví sáknutí oleje, tak vše bude vyměněno v záruce. Kartery mají jinou barvu než org. a proto údajně kupující odstoupil od smlouvy a moto je tak dlouho v prodeji. Prodejce dle mého názoru je fajn chlap, který říká vše na rovinu , což bylo vidět i u testu na nové MM Corsaro /ať vše uveřejní po pravdě/ i když věděl, že ztratí zákazníky. Nechápu jak firma MM, která již jednou pomalu úplně zkrachovala a změnila sídlo dopustí takové chyby v kvalitě i montáži. Jinak jsem pročetl skoro všechna zahraniční fora MM a zde je problém s únikem vody, olej, vadné konektory, spojka, cukání /mapy/ do roku 2013. Každopádně kurňa nechápu jak mohla do toho odejít i ta přístrojovka !!! , když by to mělo být všechno tak nějak vychytaný v roce 2017. Do toho musí přijít ještě Šmoula s přesně nezjištěnou závadou MM a já už se raději dívám na moto, které mělo být od nějakého Vietnamce vykoupené kolem 150.000,-, ale je osvědčené a hlavně taky krásné jako skoro všechny Italky

https://www.motorkar...evo-abs-1537056.html

akorát by mne zajímalo na zadním tlumiči na té žluté barvě co je to za špínu či opětovně nějaký prosakující olej ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.7.2020 v 14:06 | Nahoru | #2
jardakovarik> Stejne skoncis jednou u boxeru, akorat bohatsi o zazitky s italskymi motkami

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.7.2020 v 15:03 | Nahoru | #3

jardakovarik píše: No a to nejlepší nakonec u MM přístrojovka byla také měněna kolem 400 km moto má najeto kolem 500, tak bych najel 500 a dělal by se první servis . Kartery prodejce má ale k moto nedá. Zde je pouze záruka jeden rok a když se projeví sáknutí oleje, tak vše bude vyměněno v záruce. Kartery mají jinou barvu než org. a proto údajně kupující odstoupil od smlouvy a moto je tak dlouho v prodeji. Prodejce dle mého názoru je fajn chlap, který říká vše na rovinu , což bylo vidět i u testu na nové MM Corsaro /ať vše uveřejní po pravdě/ i když věděl, že ztratí zákazníky. Nechápu jak firma MM, která již jednou pomalu úplně zkrachovala a změnila sídlo dopustí takové chyby v kvalitě i montáži. Jinak jsem pročetl skoro všechna zahraniční fora MM a zde je problém s únikem vody, olej, vadné konektory, spojka, cukání /mapy/ do roku 2013. Každopádně kurňa nechápu jak mohla do toho odejít i ta přístrojovka !!! , když by to mělo být všechno tak nějak vychytaný v roce 2017. Do toho musí přijít ještě Šmoula s přesně nezjištěnou závadou MM a já už se raději dívám na moto, které mělo být od nějakého Vietnamce vykoupené kolem 150.000,-, ale je osvědčené a hlavně taky krásné jako skoro všechny Italky

https://www.motorkar...evo-abs-1537056.html

akorát by mne zajímalo na zadním tlumiči na té žluté barvě co je to za špínu či opětovně nějaký prosakující olej ?


S tou přístrojovkou to bude asi něco, jak píše assassin o italských motorkách...Kamarád má Shivera 750, koupil ji jakou novou motorku. Takže kromě fabriky nikým nenapadená motorka a taky to není kamarád kamaráda povídal, ale známe se docela dobře. A naštěstí ještě v záruce mu taky začala blbnout přístrojovka, tak mu ji vyměnili. Nebude to tedy nic úplně tak nezvyklého.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist