kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jen chuťovka, f pondělí sem byl zavézt brembo zásoby a kamoš tam měl na servis R1150RT, motorka prej začala za jízdy dost kouřit olejem...
airbox plný přeflusaného oleje, který tekl zpět do klapek a do motoru.... atd.
když jsme vypustili olej a slili i ten z airboxu, hrdel a klapek, tak to dalo 7,5litru, co nakapalo po zemi už jsme nechali být
standard má být 3,75, tzn. někdo u výměny ani nevypustil ten starý
by člověk nevěřil, čeho jsou lidi schopní na tak jednoduché věci, zajímavé je, že to ten motor, resp gufera ustály.
Naposledy editováno 08.04.2020 08:00:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.04.2020 08:03:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: strakon> dyž ho nerozleješ tak dokonale rádo se stalo
jen chuťovka, f pondělí sem byl zavézt brembo zásoby a kamoš tam měl na servis R1150RT, motorka prej začala za jízdy dost kouřit olejem...
airbox plný přeflusaného oleje, který tekl zpět do klapek a do motoru.... atd.
když jsme vypustili olej a slili i ten z airboxu, hrdel a klapek, tak to dalo 7,5litru, co nakapalo po zemi už jsme nechali být
standard má být 3,75, tzn. někdo u výměny ani nevypustil ten starý
by člověk nevěřil, čeho jsou lidi schopní na tak jednoduché věci, zajímavé je, že to ten motor, resp gufera ustály.
Jo, některejm by měli vyrazit nářadí z ruky a omlátit jim ho ohlavu.