globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 16:53 | Nahoru | #23341

JollyJoker píše:





To je vole vyslečená 1098/1198 a žádnej SF ty bambulo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 16:56 | Nahoru | #23342

GeorgePanek píše:




jedna trapna...ale neda mi to..stroje pripraveny,je to bozi ten snih...



co ten nápis KTM na Hujdě

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 17:42 | Nahoru | #23343
To sem si dneska za frézoval

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 18:04 | Nahoru | #23344
Tifone> tady je jen lehký poprašek ani né půl mm, spíš jen jinovatka

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 18:47 | Nahoru | #23345
Kurva par centaku snihu a ve strednich cechach uz se kulaju auta strechama v rygoloch a lidi na zastafku doprovazaju hasici a u divadla styry tady krapet pripadle ted navecer a uz zas mrzne. Rano bude veselej jak dnes

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 20:43 | Nahoru | #23346

Lazyfucker píše: Kurva par centaku snihu a ve strednich cechach uz se kulaju auta strechama v rygoloch a lidi na zastafku doprovazaju hasici a u divadla styry tady krapet pripadle ted navecer a uz zas mrzne. Rano bude veselej jak dnes



Kdepak, ve strednich cechach se jezdi dverma napred, doufam ze jeste nasnezi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 21:27 | Nahoru | #23347
Stev> vyjimky se najdu vsady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 21:56 | Nahoru | #23348
Stev> přesně... Zatím slabota... Člověk si vůbec nezablbne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2017 v 22:32 | Nahoru | #23349
t_freedom> se stav - tady se vyblbneš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 06:14 | Nahoru | #23350
Tifone> Neblbni faaaaaaaak-t

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 06:57 | Nahoru | #23351

Tifone píše: co ten nápis KTM na Hujdě

mam tam me oblibene znacky KTM a DUCATI

Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 07:35 | Nahoru | #23352
Celou noc tu chumelilo a napadalo nám tu tak 20cm sněhu.
Akorát mě sere to odhazování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 08:37 | Nahoru | #23353

t_freedom píše: Stev> přesně... Zatím slabota... Člověk si vůbec nezablbne



to fakt zkoušíš i s tou pojízdnou rakví?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 09:02 | Nahoru | #23354
Stev> ... tady ani tak nejde o "hraní pro potěchu" ...spíš mě baví zjišťovat jak se to chová, když...
krom toho dneska ti stejně ikdyž všechno vypneš, hrabe elekronika do řízení, když už jedeš bokem...takže je to takový polovičatý hraní. Je ale zajímavý sledovat jak fungujou tyhle věci v Oktávce, Volvu, VW, nebo Fordu...
Ale úplně nejvíc hračka je Corsa 1.0 ...která nemá vůbec nic. Tak teprve zjistíš jak je důležitý se nepolekat, když ti začne ujíždět předek - když zaspíš a pustíš plyn, nebo dokonce brzdíš - jdeš ven ... když to necháš na plynu - sice to opíše delší oblouk, ale furt to zatáčí... tohle "hraní si" by potřebovalo 3/4 lidí na silnicích, když vidím co dělaj.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 09:29 | Nahoru | #23355
t_freedom> To je to,co lidi potřebují. Zjistit,co dělá auto na sněhu a ledu. Ale musím konstatovat,že tady u nás lidi asi umějí jezdit. Minule jsem jel sek Rýmařov-Bruntál na totálním ledě. Jeli jsme 3 auta v rozestupech asi cca 30m. Fakt to byla férová ledovka. Rovinky 50-60km/h zatáčky 10-20km/h a všichni v klidu dojeli do Rýmařova. Necukat,prudce nereagovat,jemně s volantem,plynem a brzdou,mírné plynulé kontra,když už něco a úplně v pohodě.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 09:57 | Nahoru | #23356
Tady napadnul tak cenťák, cestáři jsou zaskočení

Naposledy editováno 05.01.2017 09:58:19

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 10:00 | Nahoru | #23357
Freedom: tako novy auto aby to kecalo do rizeni i s vypnutejma ficurama tu asi moc lidi nema :) me ve volvu na snehu vylozene stve jezdit, predokolka je nuda :(

Lidi se boji, aby nenabourali, tak jedou krokem - to bych i pochopil, ale proc proboha s 3m rozestupy?
Nebo na dalnici nikdo nepojede za kamionem, asi je to potupa, tak ho zacne predjizdet a zjisti, ze se kilo na snehu uz boji, tak jede plnej levej pruh stejne nebo pomaleji nez kamiony v pravym - fakt mi to hlava nebere. A kdyz pak nekoho takoveho nekde predjedu tak na me blika jak o zivot...

Naposledy editováno 05.01.2017 10:03:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 10:21 | Nahoru | #23358
strakon> Tady je tak 10-20cm a celkem nuda. Jako děcko si pamatuji celkem pravidelně 50cm a uhelné prázdniny

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 10:22 | Nahoru | #23359
assassin> nerozumím prvnímu... nevím jak zcela moderní 2015 + auta... ale třeba koncern si mohl "jakoby" vypnout a jak si to dostal na bok - ejhle - najednou to začalo blikat a zase to bylo zapnutý...
Dělala to Oktávka 2009 a dělaly to obě moje Volva ... Co ale musím uznat, že ve Škodovce ESP fungovalo tak, že ti vlastně skoro jen sebralo plyn ...u Volva fakt cejtíš jak ti nechá kus plynu navíc a brzdí ti zadní kola dle smyslu zatáčení... přijde mi, že to měli už v dávný době daleko lepší než němci před časem. A že to s předokolkou není taková sranda...ale jasný že není... ale mě baví i to... baví mě se učit a reagovat ... jen musí člověk počítat, že je to těžký jak tank...

Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:05 | Nahoru | #23360
u novejsiho volva esp vypnout nejde, to se vi ze je to kram. ale u starsiho koncernu mi to s vyplym esp do niceho nehrabe... zalezi dost na tom jak novej system to je. casto se to tlacitkem na vypnuti esp nevypne hned, ale musi se delat ruzny vicenasobny stisky, nebo dlouhy stisknuti - jeden stisk vypne jen nejakou cast, treba protiprokluz. starsi v70 to tak myslim ma...

a ohledne kvality volvo esp - v mem aute to porad do neceho saha, ale vysledek je, ze to stejne porad jen nezataci - k nicemu, jedna znama nedavno v male rychlosti delala hodiny na okresce s XC70, par cm snehu, pomala jizda = podle me k nicemu system kdyz to nedokaze nic udelat ani v takovehle situaci....

esp zustava aktivni i po vypnuti tusim u aut od cca 2009

Naposledy editováno 05.01.2017 11:13:10

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:21 | Nahoru | #23361

assassin píše: Freedom: tako novy auto aby to kecalo do rizeni i s vypnutejma ficurama tu asi moc lidi nema :) me ve volvu na snehu vylozene stve jezdit, predokolka je nuda :(

Lidi se boji, aby nenabourali, tak jedou krokem - to bych i pochopil, ale proc proboha s 3m rozestupy?
Nebo na dalnici nikdo nepojede za kamionem, asi je to potupa, tak ho zacne predjizdet a zjisti, ze se kilo na snehu uz boji, tak jede plnej levej pruh stejne nebo pomaleji nez kamiony v pravym - fakt mi to hlava nebere. A kdyz pak nekoho takoveho nekde predjedu tak na me blika jak o zivot...

ta samá situace ve městě...asi zase začnu jezdit sockou, protože takhle ještě chvíli a klepne mě...

Jinak jsem včera zjistil, že i se zapnutým ESP mě Capuleta nechá dělat dlouhý mírný smyky - jako kdyby tušila, co chce páníček dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:22 | Nahoru | #23362

t_freedom píše: Stev> ... tady ani tak nejde o "hraní pro potěchu" ...spíš mě baví zjišťovat jak se to chová, když...
krom toho dneska ti stejně ikdyž všechno vypneš, hrabe elekronika do řízení, když už jedeš bokem...takže je to takový polovičatý hraní. Je ale zajímavý sledovat jak fungujou tyhle věci v Oktávce, Volvu, VW, nebo Fordu...
Ale úplně nejvíc hračka je Corsa 1.0 ...která nemá vůbec nic. Tak teprve zjistíš jak je důležitý se nepolekat, když ti začne ujíždět předek - když zaspíš a pustíš plyn, nebo dokonce brzdíš - jdeš ven ... když to necháš na plynu - sice to opíše delší oblouk, ale furt to zatáčí... tohle "hraní si" by potřebovalo 3/4 lidí na silnicích, když vidím co dělaj.



upřímně, až teď jsem se ujistil co jsem tušil už předtím. Předokolka na sněhu je o ničem. Je dobrý si osahat co dělat když je problém, ale zábavu bych tam nehledal

Proto mám starý malý lehký bmw kde mi nefunguje ani abs a má perfektní podvozek, a jsem spokojenej parchant

Mimochodem tvoje teze o tom co dělat s předokolkou když začne ujíždět předek je chybná. Jediný co funguje je šlápnout na spojku a snažit se zatáčet, tak aby se kola mohly točit a nebyly v záběru. Ono se to dřív nebo později chytne. Tomuhle můžeš věřit, měl jsem na to školení v sosnový a následný praktický cvičení.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:25 | Nahoru | #23363

strakon píše: Tady napadnul tak cenťák, cestáři jsou zaskočení



Tady musím silničáře pochválit .Odhaduju že za ty dva dny napadlo 50+cm a hlavní jsou vpoho a vedlejší už pomalu taky. A to zkurveně fouká.

Tak že jsem si zase "krásně" zafrézoval

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:28 | Nahoru | #23364
pánové na sníh a blbnutí na něm byla nej 120cítka jen škoda že tam nebyl víc výkonu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:35 | Nahoru | #23365
Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:45 | Nahoru | #23366
I Octavie citelně brzdí zadními koly při zásahu ESP. Stáhne výkon při prokluzu předních kol, jakmile jde zadek šejdrem, sáhne na brzdy.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:46 | Nahoru | #23367
JollyJoker> copak u vás, vy tam máte i zubatý žáby

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:54 | Nahoru | #23368

cibus píše: I Octavie citelně brzdí zadními koly při zásahu ESP. Stáhne výkon při prokluzu předních kol, jakmile jde zadek šejdrem, sáhne na brzdy.



to jo, ale ktera? dvojka az po FL...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 12:02 | Nahoru | #23369

t_freedom píše: Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...



ok, mě to v reálný situaci na polygonu nefungovalo a jediná možnost bylo vyšlápnutí.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 12:05 | Nahoru | #23370

t_freedom píše: Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...



otazka je jestli to nekdo dokaze nohou davkovat, ja ne. ono kdyz vjedes do zatacky rychle a predni kola jedou smykem, protoze uz tam neni trakce, tak tim ze pridas uz asi nic na silnici nedostanes = ani "presouvani hmotnosti" se moc nekona... ja to trochu trenoval a pokud nejsi profi pilot tak to s tou spojkou asi vyjde nejlip...

samo pokud je to smyk z toho, ze jedes rychle, pokud je to protoze tocis volantem jako vocas, je mozny ze se z toho po korekci volantem, plynem vytahnes...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist