kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
7 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tifone> nemam prachy
ty nebreč , až ti pijišťovna bude vyplácet bolestné ,tak budou manažeři bez odměn
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: ty nebreč , až ti pijišťovna bude vyplácet bolestné ,tak budou manažeři bez odměn
+Ivos>
Pri mym stesti,na tyhle veci,to nepokreje ani nakup novyho telefonu
Naposledy editováno 15.11.2023 16:45:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: U nas nemusi, nepotrebuji vylepsovat GSo picovinama
No jestli je podle tebe zadní kufr, centrální stojan a tašky do kufrů pičovina . pak máš recht
A pochopitelně: ten nejvíc nejlepší a nejdokonalejší cestovní stroj toto nepotřebuje
To musí bejt nudnej život nemuset si dělat radost nákupem pičovin
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: No jestli je podle tebe zadní kufr, centrální stojan a tašky do kufrů pičovina . pak máš recht
A pochopitelně: ten nejvíc nejlepší a nejdokonalejší cestovní stroj toto nepotřebuje
To musí bejt nudnej život nemuset si dělat radost nákupem pičovin
central je u cendura samozrejmosti, proto ho ma gso v zakladu a kufry jsem koupil rovnou s motkou,tasky do nich nejsou potreba.
NP píše: central je u cendura samozrejmosti, proto ho ma gso v zakladu a kufry jsem koupil rovnou s motkou,tasky do nich nejsou potreba.
U mastodonta jasně ,ale u MTS PP se prostě centrál nedává v základu. A motorku jsem nekupoval novou, tudíž si ji musím a hlavně CHCI doladit podle sebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Kubák> A kurňa jak píšu - tfujtfujtfuj!!!
Dik Ale furt mi jeste Opava neposlala pojistny za phone
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: U 250 kg tezke motorky nehraje vaha stojanu roli, navic tim ze je uplne dolu vylepsuje teziste zejmena jezdcum nad 100 kg
230 kg, sundaval jsem toho víc, těžiště u boxera dobrý dycky...a jedině ta váha sedí