kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ja teda nevim co s tim na silnici tolik nadelate ja poznam na okruhu prd. Na R6ce jsem jezdil 180/55 ted delaj daleko vic 180/60 (coz mimochodem u pireli odpovida 200/55) a krom toho ze se mi o zub na rozete zmenil prevod vetsim prumerem tak nepoznam vubec zadnej rozdil. Na Zuzce jsem jel 190/55 co tam byla z prvovyroby 2x v moste a na silnici, pak sem prezul na okruhovou SC1 200/55 a uprimne krom toho ze ta SC1 drzi na vyjezdech jako krava tak jsem taky nepoznal zadnou zmenu.
Dekuji za obsahlou odpoved, je dost mozny, ze ziju v klamu, trochu pokoumam a najdu vhodnou 190/50 a budu mit o dalsi problem mene...:)
Jako rozumim ze s postupem casu je v tech "vetsich" rozmerech ktery se stavaj standardem na novejsich bajkach vetsi vyber gum, ale ....
Asi jediny cemu rozumim, ze nekdo dojizdi po nekom okruhovy gumy, a tudiz bere rozmer co je k dispozici "za petikilo", s tim ze to na technickou prehodi. Ale kdyz kupuju novou sadu, a v predepsanym rozmeru existujou, tak brat jinej rozmer moc nechapu
Navic 180/60 i 190/55 i 200/55 pripousti pireli na 5.5 i 6 palcovej rafek (na sestku i na litra).
Tak si rikam co muzete poznat na silnici ... resp co Vas k tomu vede ...
Tvl...citace, edice, vkladani obrazku na motorkari.cz je dnes vetsi zlocin nez 190/50 a nez vetsina grafickych programu, vcetne top programu "malovani"...jak se to mohlo napsat doprostred...jezis to je mrdka...:D
Naposledy editováno 27.05.2022 21:56:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: P_B> ne e, nic nekupuju, nic neprodávám dneska jsem mohl prodat Tuňáka
Tos neudělal dobře Vladimíre...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.05.2022 22:17:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: kokonhead> Nebo by to chtělo míň piv
Spis vic...ja totiz vubec nepiju...
Prozrazen...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Spis vic...ja totiz vubec nepiju...
Prozrazen...
Co je tohle zase za ujetý módní trendy ? A co budeš chlape dělat na VDW ? Sedět Ivošovi na klíně ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: P_B> ne e, nic nekupuju, nic neprodávám dneska jsem mohl prodat Tuňáka
Jardovi? Uz zjistil, ze ho potrebuje zpet?
Naposledy editováno 28.05.2022 05:52:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ozzy_> 190/50 je fakt divnej rozmer, ta guma je placata a motorka nezataci… to poznas i v provozu.
Dyt se stejneja cislama na boku jsou gumy s ruznym skutecnym rozmerem i profilem, neverim ze metzeler k3 cili race street guma je placata.
A zrovna tak verin ze existujou "placaty" gumy i 190/55.
z 95 procent Inrernetovej mytus, protoze po gume sjety na placku tam nekdo dal novou gumu /55 a ono to zacalo krasne zatacet. Ze by se totez stalo i s novou gumou /50 je jina vec
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A za kazdou cenu tam cpat 190/50 abych vyhověl tomu co je psané v tp? To pak muzu dat pryc ta kovana kola, vyfuky, karbonove kapoty, brzdy, tlumice, vratit restrikci do sani…atd atd, nic z toho totiz nemam v TP…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ozzy: ja mam TL od roku 2002 - ver mi, ze uz jsem za tu dobu par 190/50 gum sjel. Jo mozna se ted vyrábí jedna skoro zavodni pneumatika v tom rozměru, ale vetsina modernich pneu se v tom rozměru nedela ( treba dunlopy ktere tam mam)
A za kazdou cenu tam cpat 190/50 abych vyhověl tomu co je psané v tp? To pak muzu dat pryc ta kovana kola, vyfuky, karbonove kapoty, brzdy, tlumice, vratit restrikci do sani…atd atd, nic z toho totiz nemam v TP…
tu restrikci do sani urcite nevracej, kdyz to tam neni zapsany
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.05.2022 10:07:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: tu restrikci do sani urcite nevracej, kdyz to tam neni zapsany
Moje chyba, ta tam jedina zapsana je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Přesedl jsem z Brutale 190/50 na Brutale 190/55 a rozdíl byl dost citelný. Ta na 50 byla stabilní v přímém směru, vítr jí tak nerozhodil, zatáčky v pohodě. Ta 55 byla v přímce méně jistá a do zatáček vyloženě padala. Na brzdach v náklonu se tak moc nerovnala. Zkrátka na 50 se pohodlněji cestuje.
To dela zase geo - ta 190/55 ma obvykle vetsi prumer, takze je strmejsi uhel rizeni. Jde to doladit pokud mas stelovaci uchycení zadního tlumice…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> proč tam píšeš takový blbosti?
Já nic, tak jsem to pritahl z DE - 72kW
assassin píše: To dela zase geo - ta 190/55 ma obvykle vetsi prumer, takze je strmejsi uhel rizeni. Jde to doladit pokud mas stelovaci uchycení zadního tlumice…
Přesně, jak jsme se před lety bavili, že mně motorka najednou tak netáhne. A bylo to vyšší gumou, takže to znát je. A to mě teda štvalo hodně, jak to bylo "zdechlý"...
assassin píše: To dela zase geo - ta 190/55 ma obvykle vetsi prumer, takze je strmejsi uhel rizeni. Jde to doladit pokud mas stelovaci uchycení zadního tlumice…
Já měl na Brutale z fabriky 190/50 i v TP, kamarád 190/55 taky z fabriky. Přední jsem měl 120/65.