globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 15:55 | Nahoru | #14251
Palomoto> No jooo, tak hlavně že ty jezdíš v Maserati 2016...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 16:12 | Nahoru | #14252
Je fakt, že nový "vřeso" docela jede Každopádně cokoliv nad 200 koní a ještě s turbem je s předním náhonem nesmysl

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 16:50 | Nahoru | #14253
drippera> Se nečerti, jezdím (zatím) I30,ale ta je pro lidi co už měli Octavku a teď po 30cítce chtějí zkusit něco lepšího
PS: objednaná kára (dlouho se čeká ) už má ledky a 3z klimu (ani jedno bych nevyžadoval ) a turbo tam nějaký taky snad bude, a pro nás nemehla to beru radši ve 4x4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 16:51 | Nahoru | #14254

drippera píše: Idem slavit. Decka mely narozky. Malá sedum a bratranek sest. Já sa z toho dneska nevymotám.. Ou! Ou!



My dneska s Ráďou lejeme už od brzkého odpoledne . Chtěli jsme jet na vyjížďku, ale počasí moc neklaplo...





(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 17:06 | Nahoru | #14255
Frennky> Pěkněééé...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 17:27 | Nahoru | #14256

Chuďas899 píše: Je fakt, že nový "vřeso" docela jede Každopádně cokoliv nad 200 koní a ještě s turbem je s předním náhonem nesmysl



Nemyslím si. A co tohle...?
http://www.sportovni...5-ford-focus-rs-brno

Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 17:43 | Nahoru | #14257
Já jdu dneska za kulturou na Horkýže slíže.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 17:46 | Nahoru | #14258
Chuďas899> jake svody mas na mysli?

Naposledy editováno 19.03.2016 17:47:02

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 18:11 | Nahoru | #14259

drippera píše: Petta>

Neee, poslůchaj, ogaro, dobré, srandáááá. To byla enem taká legrace. Trošku slavím! Mám hotové rozvody na 2.0TSI!!! Šecko šlape. Vyčištěnů klimošku, obuté nové osmnáctky, vyměněné vířivé klapky sání aj přenastavovač vačkovéj hřídele! Motor přede jako by byl nový a konečně jsem vychytal šecky neduhy teho zkurveného téesíčka! Letí to jak kameň...hleď na to...






Super nápad fotit se při 240, kolik to přidá na egu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 18:12 | Nahoru | #14260
Chuďas899> JE TO KRÁÁÁÁÁSA

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 18:45 | Nahoru | #14261

z.a.j.o.c.h píše: Super nápad fotit se při 240, kolik to přidá na egu?

a ja si delam hlavu ze chci jet zkusit sve bmw na letiste

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 18:52 | Nahoru | #14262
No nic, tak jsem nechal vyměnit setrvák a stalo se to, co jsem doufal, že se nestane. On už tam nějaký tuning je, dokonce lehčí, kvalitnější. Takže kdyby někdo chtěl, mám k dispozici TSS setrvačník / něco kolem 750g/ k mání. dal jsem za něj něco přes 2ku, takže na nějaké ceně se domluvíme. Je nepoužitý, nový, fakturu samo mám. Pasuje na vše monstery, HPM, MTS, 848-1198 atd. Nejvíc mě štve, že jsem se těšil, že poznám nějakou změnu a poznám tak akorát hovno.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 18:58 | Nahoru | #14263

DoktorARO píše: No nic, tak jsem nechal vyměnit setrvák a stalo se to, co jsem doufal, že se nestane. On už tam nějaký tuning je, dokonce lehčí, kvalitnější. Takže kdyby někdo chtěl, mám k dispozici TSS setrvačník / něco kolem 750g/ k mání. dal jsem za něj něco přes 2ku, takže na nějaké ceně se domluvíme. Je nepoužitý, nový, fakturu samo mám. Pasuje na vše monstery, HPM, MTS, 848-1198 atd. Nejvíc mě štve, že jsem se těšil, že poznám nějakou změnu a poznám tak akorát hovno.


To je pech, kamarade..
Puvodni majitel rozhodne nesetril, tedy..
Ale to se proda, je to kvalitni vec za par korun..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:04 | Nahoru | #14264
A když už jsme u té inzerce - pokud by někdo chtěl mám přední a zadní stojan na letmáče. Mám 2 trny - jeden na HPM a jeden na 1098. Pokud bych se jich zbavil tak bych šel do centrálního. Nějak mi před stěhováním chybí místo pořád a toto je idální řešení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:25 | Nahoru | #14265
drippera> No já si myslím..... tady je Revoknuckle a aktivní diferenciál.... trošku jiná liga oproti běžný 200 koňový předokolce alá Oktávka, golf GTI atd... prostě nepsaný pravidlo je, 220 hp strop zvlášť s turbem. Pokud si vzpomenu na fakt libový předokolky tak jedině klasika GTI a pak Megan RS to je porno jako prase.

Hele obecně už i RWD je při vysokém výkonu/momentu průser..... sám vím o čem je řeč bohužel. Proto dneska uber sedany alá AMG,Mka báva, RS už přecházejí na 4x4.... bohužel ale je to tak, lidi to chtějí. Např u AMG se zvedl po zavedení 4x4 u sedanů prodej o 48%.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:28 | Nahoru | #14266
Hillman> děkuju, až je jí škoda co? :D

Lazy: No termignoni racing svody... ty "normální" se kterejma se dá jezdit.... pak jsou WSSTK, kvůli těm musíš odstranit větrák tudíž máš smůlu s ježděním v provozu..... ale daj 19 koní mezi 5-7500 otáčkama :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:30 | Nahoru | #14267
Chuďas899> muzu z domu porovnat bmw 325xi 220k a 320d cca 205k rwd a ta 4x4 je proste jina. ale rozhodne pohodlnejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:33 | Nahoru | #14268

DoktorARO píše: A když už jsme u té inzerce - pokud by někdo chtěl mám přední a zadní stojan na letmáče. Mám 2 trny - jeden na HPM a jeden na 1098. Pokud bych se jich zbavil tak bych šel do centrálního. Nějak mi před stěhováním chybí místo pořád a toto je idální řešení.



Taky o něm přemýšlím již několik let. Mrkni tu, teď cena slušná a doprava taky v pohodě. Motorbike Central Stand Paddock Lift ConStands

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:37 | Nahoru | #14269
DoktorARO> Jistě, ač děláš co děláš ta 4x4 bude vždy tupější.... praktičnost prostě plus x desítek KG navíc, ale rozhodně to snižuje řidičskej zážitek.... navíc když urveš 4x4 tak už většinou není moc cesta zpět a kecy typu, vytáhnu to plynem apod fakt nefungujou protože většina lidí zazmatkuje a jde na brzdy... navíc sériová auta jsou stavěna na převážně na nedotáčivost = čelní náraz = deformační zóna. Jo a bavíme se tu o SERIOVEJCH "konfekčních" autech...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:40 | Nahoru | #14270
Chuďas899> tak urvat tu 4x4 rovna se jet tak rychle, ze letis pryc. Ale jinak ten r6 je lahoda, mit penize nazbyt mam doma 330i rwd :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:41 | Nahoru | #14271

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:44 | Nahoru | #14272
DoktorARO> Taky pěkný čoveče, s adaptérem o litr méně. Nebo dobastlit a basta

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:46 | Nahoru | #14273
Člověk tu chvilku není a dějou se věci! Rubi dostane pocuc, že se chystá na velkýho monstra a že to není rozumný, že to neukočíruje a že si jí vlastně ani nezaslouží. Má přesi poserproužky a guma jí vydrží dlouho, takže by vlastně měla jezdit na dváce, vlastně je to ženská, tak leda MHD! Hoši, hoši! Ač Rubi možná nejezdí takovou palbu, tak na velkým dvouválci (a tím nemyslím vaše ukuckaný sotvalitry ) najezdila skoro určitě mnohem víc jak vy .

Drippero tvé příspěvky a fotky zapadají do skládačky stále hlouběji, to EGO tam někde dole v koutku potřebuje něčím nakrmit nebo já už nevím co s tebou

Ještě že to zachraňuje oblíbené téma - chlast. Já jsem na tom bohužel podobně, jako píše dost z vás. Dám si dvě, tři piva, opilej nejsem ale druhej den mi je jak kdybych celou noc nespal. Ale u mě pravda chybí ten trénink a i zápasy šidím

I když to venku začíná vypadat na projížďku, tak mě pěkně štvou silnice. Bylo tu pár nehod, včetně toho autobusu s dětma a silničáři se snaží o nápravu pošlapané reputace. Takže na silnici naházeli tuny soli a ty jsou šedivý jak prase, na krajnici normálně souvislá vrstva soli. Vyjel jsem s čistým autem, bylo sucho a stejně mám auto po návratu šedivý. Takže budu čekat, až to pořádnej slejvák spláchne, protože sůl by ta moje holka nemusela rozdejchat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 22:18 | Nahoru | #14274
Franco82> tak ono nějaký to pam pa dam pam pam, byť hafo kilometrů, nemá žádnou vypovídající hodnotu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 22:22 | Nahoru | #14275
Čo to je také aktivní diferenciál???Já si doteď myslel,že nejlepší je mechanická špéra...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 22:44 | Nahoru | #14276

zmulin píše: Čo to je také aktivní diferenciál???Já si doteď myslel,že nejlepší je mechanická špéra...



ma promennou svornost... obvykle to ridi nejakej kompjutr... maj to vyssi verze mysaku evo, subo STI (tam tomu rikaji dccd) .. rozdilne nastaveni pro asfalt, sotolinu atd....

ale mam za to ze zrovna fočus RS ma normalni "quaife" ... tzn samosvor typu torsen (svornost nedelaji lamely ale svornost "snekovejch" planet)

osobne si myslim ze RWD nema problemy se zadnym za normalni penize dosazitelnym vykonem, 4x4 je marketingova masaz pro lidi co potrebuji jezdit rychle po dalnici a citit se u toho "bezpecne" :)

200+ PS u predokolky mi neprijde jako zas az takovej nesmysl, jasne na zabavu v zatackach je to k nicemu, ale tam jde na nizsi prevody vykon (kroutak) omezit a pro rychlo jizdu po dalnici se ten vykon hodi... ve 160+ uz to nejspis kola neprotoci :)

bmw a 4x4 a bmw a ropa je pro "pravoverne" totalni ulet, ale ti si stejne nekupuji tyhle nova auta a zas bez nich bych znacka neprezila....

Naposledy editováno 19.03.2016 22:49:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 22:52 | Nahoru | #14277
assassin> Ale to je aktivní mezinápravovej ne?Na nápravách má i Evo mechaniku

P.s. Beztak je nejvíc BMW prodanejch s 2.0 D

Naposledy editováno 19.03.2016 22:53:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 22:56 | Nahoru | #14278

zmulin píše: assassin> Ale to je aktivní mezinápravovej ne?Na nápravách má i Evo mechaniku



mysak ma tusim aktivni i ten zadni (nejaka generace/nejaka verze) v principu je to stejny jako ten stredovej....

a treba ta 928 mela jako volitelnej samosvor od 90tyho taky aktivni.... (do 90tyho klasika lamelovej)

a moje 328 ceka na lamelovej z m3... kterej uz nejakej patek lezi v garazi

ad bmw - vim a nemam to nikomu za zle, nepatrim mezi lidi co po forech breci ze uz se nedelaj atmosfericky 6-8mi valce, manualni prevodovky a ze bmw dela vetsinu aut s dieselem a 4x4 (a porsche dieselovy SUV :) ) porad je v nabidce dost "fanouskovskejch" aut a beztak tihle uplakanci nakonec nekoupi ani e36/e46 s 3.0 ale oktavku v kombiku a s TDI....

auta co kupuje vetsina jsou v mych ocich nastrojem pro to aby se tyhle automobilky drzely nad vodou a mohly produkovat ta zbytecna auta co se nam libi

edit: trosku jsem googli a mitsu to pouziva od evo6 .. pod oznacenim AYC a od evo8 jako S-AYC (aktivni zadni diff) tomu stredovymu rikaj ACD

Naposledy editováno 19.03.2016 23:30:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 23:06 | Nahoru | #14279
assassin> No každopádně je jakejkoliv lepší,než ten elektrickej co mam já na Jůlině.I když i ten je lepší,než žádnej,tak taky přemejšlim,že bych tam s čipem nacpal eště klasický Q2 co měla 147čka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 23:11 | Nahoru | #14280

zmulin píše: assassin> No každopádně je jakejkoliv lepší,než ten elektrickej co mam já na Jůlině.I když i ten je lepší,než žádnej,tak taky přemejšlim,že bych tam s čipem nacpal eště klasický Q2 co měla 147čka



jj tej by asi samosvor slusel, to bude na fwd docela pekny svezeni :)
moc neznam ty moznosti diferaku u FWD, ale nejsem zrovna moc velkym fanouskem quaife - prijde mi ze je hodne on-off, ze zamkne natvrdo, neni tam moc prokluzu a pak to jede krasne rovne ze zatacky ven :) treba u te RS je to docela znat, ikdyz tam je pro me tezko rozlisovat za co muze technika a za co moje ruce, protoze tech 300PS uz je na me moc...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist