paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 17:27 | Nahoru | #1

Chuďas899 píše: Je fakt, že nový "vřeso" docela jede Každopádně cokoliv nad 200 koní a ještě s turbem je s předním náhonem nesmysl



Nemyslím si. A co tohle...?
http://www.sportovni...5-ford-focus-rs-brno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 19:25 | Nahoru | #2
drippera> No já si myslím..... tady je Revoknuckle a aktivní diferenciál.... trošku jiná liga oproti běžný 200 koňový předokolce alá Oktávka, golf GTI atd... prostě nepsaný pravidlo je, 220 hp strop zvlášť s turbem. Pokud si vzpomenu na fakt libový předokolky tak jedině klasika GTI a pak Megan RS to je porno jako prase.

Hele obecně už i RWD je při vysokém výkonu/momentu průser..... sám vím o čem je řeč bohužel. Proto dneska uber sedany alá AMG,Mka báva, RS už přecházejí na 4x4.... bohužel ale je to tak, lidi to chtějí. Např u AMG se zvedl po zavedení 4x4 u sedanů prodej o 48%.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist