paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 22:52 | Nahoru | #1
assassin> Ale to je aktivní mezinápravovej ne?Na nápravách má i Evo mechaniku

P.s. Beztak je nejvíc BMW prodanejch s 2.0 D

Naposledy editováno 19.03.2016 22:53:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.3.2016 v 22:56 | Nahoru | #2

zmulin píše: assassin> Ale to je aktivní mezinápravovej ne?Na nápravách má i Evo mechaniku



mysak ma tusim aktivni i ten zadni (nejaka generace/nejaka verze) v principu je to stejny jako ten stredovej....

a treba ta 928 mela jako volitelnej samosvor od 90tyho taky aktivni.... (do 90tyho klasika lamelovej)

a moje 328 ceka na lamelovej z m3... kterej uz nejakej patek lezi v garazi

ad bmw - vim a nemam to nikomu za zle, nepatrim mezi lidi co po forech breci ze uz se nedelaj atmosfericky 6-8mi valce, manualni prevodovky a ze bmw dela vetsinu aut s dieselem a 4x4 (a porsche dieselovy SUV :) ) porad je v nabidce dost "fanouskovskejch" aut a beztak tihle uplakanci nakonec nekoupi ani e36/e46 s 3.0 ale oktavku v kombiku a s TDI....

auta co kupuje vetsina jsou v mych ocich nastrojem pro to aby se tyhle automobilky drzely nad vodou a mohly produkovat ta zbytecna auta co se nam libi

edit: trosku jsem googli a mitsu to pouziva od evo6 .. pod oznacenim AYC a od evo8 jako S-AYC (aktivni zadni diff) tomu stredovymu rikaj ACD

Naposledy editováno 19.03.2016 23:30:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist