kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Po letošním titulu SERT v EWC přichází z tiskové konference grandiózní zpráva - Yoshimura se spojuje se SERTem a vytváří nový tým - přivítejte Yoshimura SERT Motul!
Již nebudu muset při Suzuka 8 H fandit dvěma týmům! Teď už jen dotáhnout titul v MotoGP a bude to nádhera...
Jak píše Assa, ty válečný barvy na ss jsou prostě nej, dneska hladinka od rána a už zase uvažuju, co bych si tak jako přikoupil favorit je to cebro šestka, ale známej má v garáži zaházenou k6, a to by mi nedalo spát, kdybych se aspoň nezeptal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Za co tvl, letos tragéd vedle tragéda, na titul bude stačit průměr 12 bodů za závod jako je to sice zajímavý, ale v týhle konstelaci fakt těžko říct, kdo si to zaslouží. Ještě že je MM zraněnej, jinak už by měl titul v půlce sezóny já to přeju Morbimu nebo Mirovi, Quarta už to taky sere jak se dá, o Vynálezovi ani nemluvim, jako by snad o ten titul letos nikdo ani nestál
už jen třeba za to ,že končí a u Ducati by se i možná pěkně chytli za rypák
Tifone píše: už jen třeba za to ,že končí a u Ducati by se i možná pěkně chytli za rypák
Myslim že i kdyby všechny zbývající závody vyhrál, tak nechytnou. Mám ho rád, ale není to bohužel vítěznej typ, v týmu s Pedrem a Kameníkem byl vždycky ten třetí vzadu... Ale větší problém je podle mě sama Ducati, jde to tam letos od desíti k pěti, podobně jako u Ferrari... Měli by hlavně vyřešit směr a vedení, a jak jsem kdysi kydal hnůj na Reddinga, teď bych ho tam rád viděl zpátky. Miller a Bajaja jsou jezdci pár závodů, i když Frančesko třeba ještě něco ukáže
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Já myslim ze o rad lepší bys bejt nemusel,jenom se přizpůsobit a když zmiňuje všechny sestky od r.v. 2000 a ty píšeš ze moderní,tak mi to taky nějak nesedí
no tak mozna o malicko novejsi… ja v moste nikdy nebyl tak nevim jak se tam bude litrove V2 chovat. ale vzdy kdyz si vezmu na chvilku duc tak to v prvni zatacce vypada na vylet do pole, jak poslusne to zataci
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Twoe jako na devitkach sem nikdy nejel,ale ani sem nikdy nejel na Duc,která by blbě zatacela.To je mi furt divný..
testy to pisou, ja to muzu potvrdit.
ja jsem jel jen na par ducatkach, ale treba ST4s se chovala dost podobne… (krom toho, ze tam jeste desne cukal motor v nizkejch, to je u my 999 lepsi)
Naposledy editováno 31.10.2020 16:10:04
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: testy to pisou, ja to muzu potvrdit.
ja jsem jel jen na par ducatkach, ale treba ST4s se chovala dost podobne… (krom toho, ze tam jeste desne cukal motor v nizkejch, to je u my 999 lepsi)
Tyjo tak si mě přinutil nějaký testy přečíst včetně i třeba srovnání s farošem repsolovym a jediný,ze to chce se víc vžít,bejt presnej a tvrdej.Jinak naopak spis všude chvalej přesnost a vedení stopy v zatáčce ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Po letošním titulu SERT v EWC přichází z tiskové konference grandiózní zpráva - Yoshimura se spojuje se SERTem a vytváří nový tým - přivítejte Yoshimura SERT Motul!
Již nebudu muset při Suzuka 8 H fandit dvěma týmům! Teď už jen dotáhnout titul v MotoGP a bude to nádhera...
Jak nejsem NIKDY sprostý Tak ta teda je KUUUURVA boží
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tyjo tak si mě přinutil nějaký testy přečíst včetně i třeba srovnání s farošem repsolovym a jediný,ze to chce se víc vžít,bejt presnej a tvrdej.Jinak naopak spis všude chvalej přesnost a vedení stopy v zatáčce ..
No, prostě diplomaticky řečeno to co tu tvrdí assassin, jak jinak to ti novináři měli napsat a nepohnojit si pozici ?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: No, prostě diplomaticky řečeno to co tu tvrdí assassin, jak jinak to ti novináři měli napsat a nepohnojit si pozici ?
No assa tvrdí,ze to nezataci.V porovnání s farosem tvrdej,ze jak to člověk umí,tak na ni faros v zatáčkách nemá,jen neni pro začátečníky takže tady bysme měli bejt všichni v pohodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jak píše Assa, ty válečný barvy na ss jsou prostě nej, dneska hladinka od rána a už zase uvažuju, co bych si tak jako přikoupil favorit je to cebro šestka, ale známej má v garáži zaházenou k6, a to by mi nedalo spát, kdybych se aspoň nezeptal
Zrovna jsem ti chtěl napsat, kup K5/6, je to prostě ikona a konečně se pořádně svezeš... Už zbytečně nevymýšlej blbosti, prodat to můžeš vždycky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Jak nejsem NIKDY sprostý Tak ta teda je KUUUURVA boží
Že? Kam se hrabou ty špagáty... Sorry v tomto tématu, ale musel jsem...
zmulin píše: assassin> Já myslim ze o rad lepší bys bejt nemusel,jenom se přizpůsobit a když zmiňuje všechny sestky od r.v. 2000 a ty píšeš ze moderní,tak mi to taky nějak nesedí
byla tam lehka basnicka nadsazka, ale da se rict ze vsechno od suzuki K1 bych tam mohl zahrnout vcetne cbr600f :) A nebylo to jenom na ducati, ale vsechny litrovy v2. Ty lehky maly ctyrvalce proste na okruhu fungujou lip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ducatka určitě není pro začátečníky, pořád si myslím že to je skvělá motorka, ale určitě víc nepoddajná
A je zvláštní, že v GP je to dodnes jejich problém číslo jedna...ta motorka prostě nezatáčí, asi osud
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: No assa tvrdí,ze to nezataci.V porovnání s farosem tvrdej,ze jak to člověk umí,tak na ni faros v zatáčkách nemá,jen neni pro začátečníky takže tady bysme měli bejt všichni v pohodě
No psal to tu i cibus a myslim, ze musi souhlasit kazdej kdo se na tom kdy svezl.
Pod pojmem, ze na ni v zatackach nema - jen se to musi umet si nedokazu nic predstavit. 999 byl vzdy muj sen a co si tak pamatuju ty testy z te doby tak mi prisly takove krecovite, vlastne proti konkurenci byla ve vsem horsi, stala 2x tolik, ale do testu napsali, ze to je opravdovej zavodak a kdyby clovek na ni opravdu umel...
K ty motorce to patri, jen rikam, jakej mam pocit kdyz na ni presednu z upraveneho TL - z moderni 600 by byl ten skok jeste vetsi.
Naposledy editováno 31.10.2020 18:14:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Zrovna jsem ti chtěl napsat, kup K5/6, je to prostě ikona a konečně se pořádně svezeš... Už zbytečně nevymýšlej blbosti, prodat to můžeš vždycky...
Blbý je, že vždycky když mu ta hladinka klesne, tak se k těm blbostem vrátí