kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Já myslim ze o rad lepší bys bejt nemusel,jenom se přizpůsobit a když zmiňuje všechny sestky od r.v. 2000 a ty píšeš ze moderní,tak mi to taky nějak nesedí
no tak mozna o malicko novejsi… ja v moste nikdy nebyl tak nevim jak se tam bude litrove V2 chovat. ale vzdy kdyz si vezmu na chvilku duc tak to v prvni zatacce vypada na vylet do pole, jak poslusne to zataci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no tak mozna o malicko novejsi… ja v moste nikdy nebyl tak nevim jak se tam bude litrove V2 chovat. ale vzdy kdyz si vezmu na chvilku duc tak to v prvni zatacce vypada na vylet do pole, jak poslusne to zataci
V Mostě se jede adekvátně rychle k naladění SBK a posvozkovej znalec by neměl mít problém udělat hravější motorku do retarderu, takže bych tu 999 tak nezatracoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no tak mozna o malicko novejsi… ja v moste nikdy nebyl tak nevim jak se tam bude litrove V2 chovat. ale vzdy kdyz si vezmu na chvilku duc tak to v prvni zatacce vypada na vylet do pole, jak poslusne to zataci
ti rekne Mates, zmercil jsem ho tam na RSV