globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 10:25 | Nahoru | #47131

t_freedom píše: DrDNA01> tedy SSo není zrovna "začátečnická" motorka … ...chápu, že má už asi něco odjeto...ale je to dost "ne-friendly" … to jí hezky trápíš...
cítím, že intence je jí to zošklivit a jezdit si sám podle svého, že ???



Tos me ale nemel takhle napraskat. Co kdyz si to precte...

Ivos píše: DrDNA01> Omluva=prehlidl jsem
Co vyzkoušet Monstra 1100 nebo S2R800-1000???



No tak ona obcas jezdi i na mym S4. Ale ty stary monstry maji oproti tem novym o dost vetsi vzdalenost mezi sedlem a riditkama - cely ergo trojuhelnik je na novych vic friendly..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 10:28 | Nahoru | #47132

kokonhead píše: DrDNA01> vím, že hledáš 4hrnky, ale jen pro zajímavost co mt-07?
přítelkyně cca 165 cm, 55 kg a ta moto je fakt prcek, pro ni ideál, projev taky pohoda (má to teda seškrcený na 35 kw)
ale to není nic moc posun no...i s těmi 55 kW...
mokrá hmotnost cca 180 kg



jj to ji doporucovali prave Karel a Karel na okruhu. Asi si to bude muset vyzkouset.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 10:36 | Nahoru | #47133

t_freedom píše: DrDNA01> tedy SSo není zrovna "začátečnická" motorka … ...chápu, že má už asi něco odjeto...ale je to dost "ne-friendly" … to jí hezky trápíš...
cítím, že intence je jí to zošklivit a jezdit si sám podle svého, že ???



seš drsoň říct o jeho polovičce že už má něco odjeto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 10:38 | Nahoru | #47134

DrDNA01 píše: jj to ji doporucovali prave Karel a Karel na okruhu. Asi si to bude muset vyzkouset.



Streeta, mt07 nebo B3 675. Fazer je tezkej a rozpoctovka jako prase..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 10:46 | Nahoru | #47135
Petta> A ještě k tomu fujkyfujky

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 10:53 | Nahoru | #47136
ktm390?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 10:57 | Nahoru | #47137
assassin> no, dobrej tip

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 10:57 | Nahoru | #47138

assassin píše: ktm390?

Na tom byl s nama kluk na okruhu (motoskole) a strasne se trapil. Mezi jizdama vzdycky sel za Karlem a ukecaval ho, at na nej na rovinkach cekame. Ale mozna to jen neumel.

Naposledy editováno 12.02.2019 11:01:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:03 | Nahoru | #47139

DrDNA01 píše: Na tom byl s nama kluk na okruhu /B3 675 (motoskole) a strasne se trapil. Mezi jizdama vzdycky sel za Karlem a ukecaval ho, at na nej na rovinkach cekame. Ale mozna to jen neumel.



tak jestli to ma byt motorka na jezdeni v brne/moste tak to nebude 390 ten nejlepsi kandidat .... na rovinkach to urcite na sestky bude ztracet, otazka je jaky trasy v provozu jezdite a jak. Jezdil jsem uz i s typkama kde jsem se trapil na TLS, protoze 240 top je malo....

Naposledy editováno 12.02.2019 11:03:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:08 | Nahoru | #47140
DrDNA01> u tý ženský bude zásadní víc ta váha, posez a těžiště než cokoli jinýho.
Pokud si jí nacpal "Dukárnu" jakože SS 750 ...ufff… tak to si zrovna moc hodnej na ní nebyl. Prkno, natažená... s tím V2 nemá nic moc společnýho… já pokud přesednu po delší době z Monstera na SSo tak s tím 30km neumím, než si to celý zase poskládám.
Myslím že problém není ve V2 ale typu motorky. ER5/6 je prostě někde jinde a SSo na vodění není žádnej přívětivej stroj. Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.
mmch. pokud někomu dělá zásadní problém přesednutí z naháče na SS může to značit i blbý jízdní návyky, kdy většina motorkářský populace tahá náklony do zatáčky ramenama a vysokým těžištěm - ne na stupnách a podražením v řízení

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:15 | Nahoru | #47141
On ten dvouvál do ruky je určitě "tvrdší" než 4vál.

Dobře se mně jezdilo na SV650, když už by to měl být 2V. Je to lehká, agilní motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:18 | Nahoru | #47142

cibus píše: On ten dvouvál do ruky je určitě "tvrdší" než 4vál.

Dobře se mně jezdilo na SV650, když už by to měl být 2V. Je to lehká, agilní motorka.



souhlas, na Korsice jsem potahal v zatáčkách 650 2016 a kromě měkčího podvozku jsem z toho byl docela nadšenej… za 165tCZK jako nová mašina ? Je to super

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:21 | Nahoru | #47143
t_freedom> Já to samý. Díval jsem se na to přezíravě, ale chtěl to známý, který s moto začínal a vezl jsem mu to asi 100 km domů. Paráda.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:21 | Nahoru | #47144
Co stara dobra kawa er6n?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:25 | Nahoru | #47145

t_freedom píše: DrDNA01> Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.


Jo a nejlepe toho meho...
E: myslena motorka samozrejme...

Naposledy editováno 12.02.2019 11:26:18

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:35 | Nahoru | #47146

kokonhead píše: Jo a nejlepe toho meho...
E: myslena motorka samozrejme...



Hele a je Ti jasny, ze uz ji neni osumadvacet, jo? Ale mohlo by se ji to libit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:38 | Nahoru | #47147

t_freedom píše: DrDNA01> u tý ženský bude zásadní víc ta váha, posez a těžiště než cokoli jinýho.
Pokud si jí nacpal "Dukárnu" jakože SS 750 ...ufff… tak to si zrovna moc hodnej na ní nebyl. Prkno, natažená... s tím V2 nemá nic moc společnýho… já pokud přesednu po delší době z Monstera na SSo tak s tím 30km neumím, než si to celý zase poskládám.
Myslím že problém není ve V2 ale typu motorky. ER5/6 je prostě někde jinde a SSo na vodění není žádnej přívětivej stroj. Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.
mmch. pokud někomu dělá zásadní problém přesednutí z naháče na SS může to značit i blbý jízdní návyky, kdy většina motorkářský populace tahá náklony do zatáčky ramenama a vysokým těžištěm - ne na stupnách a podražením v řízení



No zrovna teziste ma SSo vyborny. Oproti Monstru je krasne dole a me se pri presednuti prehazuje o dost lip ze strany na stranu. Taky ma zivejsi rizeni, nez starej Monster. Jak jsem rikal, letos to nejak rozseknem. Uz aby bylo pekne a dalo se jezdit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:38 | Nahoru | #47148

Ivos píše: Petta> A ještě k tomu fujkyfujky


Na o tom zadna.. a co si budem povidat, zensky jezdi na oko snad jeste vic, nez my..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:38 | Nahoru | #47149

oioi01 píše: Co stara dobra kawa er6n?



dobrá ale těžká, už zmiňovaný mt07 a sv650 jsou o kus dál. Mi se z těhle tří nejvíc líbilo na SV, mt super, sranda, ale má moc živej předek díky geo/jízdní pozici, SV je neutrální v posedu i v chování, asi díky těžišti je příjemnější na ovládání, vyloženě kolo, lehoučká a hbitá

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:39 | Nahoru | #47150
tým MV Agusta pro moto2 představen

https://www.motorkar...-ms-moto2-40920.html

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:52 | Nahoru | #47151
A vidíte co je na tom za vejfuk, ju?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:58 | Nahoru | #47152

FiZzeR píše: A vidíte co je na tom za vejfuk, ju?



no vlastne zadnej, spis jen takovej nosic reklamniho napisu...

Naposledy editováno 12.02.2019 11:59:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 12:10 | Nahoru | #47153

cibus píše: On ten dvouvál do ruky je určitě "tvrdší" než 4vál.

Dobře se mně jezdilo na SV650, když už by to měl být 2V. Je to lehká, agilní motorka.



Jo ta je fajn, ale uz bych asi radeji sel do malyho Raptora, kvuli podvozku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 12:11 | Nahoru | #47154

Johnny83 píše: tým MV Agusta pro moto2 představen

https://www.motorkar...2-40920.html [/quote]

MV s motorem od anglánů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 12:12 | Nahoru | #47155
DrDNA01> je smysluplný řešit podvozek … ve chvíli kdy jí dělá "zatím" problém ten posez atd ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 12:15 | Nahoru | #47156

t_freedom píše: DrDNA01> je smysluplný řešit podvozek … ve chvíli kdy jí dělá "zatím" problém ten posez atd ?



No tak zase uplnej zacatecnik to neni. Na silnici to asi moc nepozna, ale mame za barakem okruh a ji to bavi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 12:17 | Nahoru | #47157

Tifone píše: MV s motorem od anglánů



Konečně to bude mít pořádný zvuk edit. myšleno MOTO2 ne MV Agusta

Naposledy editováno 12.02.2019 13:58:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 12:19 | Nahoru | #47158

Tifone píše: MV s motorem od anglánů



treba nezere olej?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 12:25 | Nahoru | #47159
djanus> jakože tříválec od MV má jinej zvuk než tříválec od Triumpha? si pobavil

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 12:25 | Nahoru | #47160

assassin píše: treba nezere olej?



a MV žere? to se říká o Ducati ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist