kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
t_freedom píše: DrDNA01> tedy SSo není zrovna "začátečnická" motorka … ...chápu, že má už asi něco odjeto...ale je to dost "ne-friendly" … to jí hezky trápíš...
cítím, že intence je jí to zošklivit a jezdit si sám podle svého, že ???
Tos me ale nemel takhle napraskat. Co kdyz si to precte...
Ivos píše: DrDNA01> Omluva=prehlidl jsem
Co vyzkoušet Monstra 1100 nebo S2R800-1000???
No tak ona obcas jezdi i na mym S4. Ale ty stary monstry maji oproti tem novym o dost vetsi vzdalenost mezi sedlem a riditkama - cely ergo trojuhelnik je na novych vic friendly..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: DrDNA01> vím, že hledáš 4hrnky, ale jen pro zajímavost co mt-07?
přítelkyně cca 165 cm, 55 kg a ta moto je fakt prcek, pro ni ideál, projev taky pohoda (má to teda seškrcený na 35 kw)
ale to není nic moc posun no...i s těmi 55 kW...
mokrá hmotnost cca 180 kg
jj to ji doporucovali prave Karel a Karel na okruhu. Asi si to bude muset vyzkouset.
t_freedom píše: DrDNA01> tedy SSo není zrovna "začátečnická" motorka … ...chápu, že má už asi něco odjeto...ale je to dost "ne-friendly" … to jí hezky trápíš...
cítím, že intence je jí to zošklivit a jezdit si sám podle svého, že ???
seš drsoň říct o jeho polovičce že už má něco odjeto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: jj to ji doporucovali prave Karel a Karel na okruhu. Asi si to bude muset vyzkouset.
Streeta, mt07 nebo B3 675. Fazer je tezkej a rozpoctovka jako prase..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ktm390?
Na tom byl s nama kluk na okruhu (motoskole) a strasne se trapil. Mezi jizdama vzdycky sel za Karlem a ukecaval ho, at na nej na rovinkach cekame. Ale mozna to jen neumel.Naposledy editováno 12.02.2019 11:01:44
DrDNA01 píše: Na tom byl s nama kluk na okruhu /B3 675 (motoskole) a strasne se trapil. Mezi jizdama vzdycky sel za Karlem a ukecaval ho, at na nej na rovinkach cekame. Ale mozna to jen neumel.
tak jestli to ma byt motorka na jezdeni v brne/moste tak to nebude 390 ten nejlepsi kandidat .... na rovinkach to urcite na sestky bude ztracet, otazka je jaky trasy v provozu jezdite a jak. Jezdil jsem uz i s typkama kde jsem se trapil na TLS, protoze 240 top je malo....
Naposledy editováno 12.02.2019 11:03:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pokud si jí nacpal "Dukárnu" jakože SS 750 ...ufff… tak to si zrovna moc hodnej na ní nebyl. Prkno, natažená... s tím V2 nemá nic moc společnýho… já pokud přesednu po delší době z Monstera na SSo tak s tím 30km neumím, než si to celý zase poskládám.
Myslím že problém není ve V2 ale typu motorky. ER5/6 je prostě někde jinde a SSo na vodění není žádnej přívětivej stroj. Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.
mmch. pokud někomu dělá zásadní problém přesednutí z naháče na SS může to značit i blbý jízdní návyky, kdy většina motorkářský populace tahá náklony do zatáčky ramenama a vysokým těžištěm - ne na stupnách a podražením v řízení
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dobře se mně jezdilo na SV650, když už by to měl být 2V. Je to lehká, agilní motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: On ten dvouvál do ruky je určitě "tvrdší" než 4vál.
Dobře se mně jezdilo na SV650, když už by to měl být 2V. Je to lehká, agilní motorka.
souhlas, na Korsice jsem potahal v zatáčkách 650 2016 a kromě měkčího podvozku jsem z toho byl docela nadšenej… za 165tCZK jako nová mašina ? Je to super
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: DrDNA01> Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.
Jo a nejlepe toho meho...
E: myslena motorka samozrejme...
Naposledy editováno 12.02.2019 11:26:18
t_freedom píše: DrDNA01> u tý ženský bude zásadní víc ta váha, posez a těžiště než cokoli jinýho.
Pokud si jí nacpal "Dukárnu" jakože SS 750 ...ufff… tak to si zrovna moc hodnej na ní nebyl. Prkno, natažená... s tím V2 nemá nic moc společnýho… já pokud přesednu po delší době z Monstera na SSo tak s tím 30km neumím, než si to celý zase poskládám.
Myslím že problém není ve V2 ale typu motorky. ER5/6 je prostě někde jinde a SSo na vodění není žádnej přívětivej stroj. Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.
mmch. pokud někomu dělá zásadní problém přesednutí z naháče na SS může to značit i blbý jízdní návyky, kdy většina motorkářský populace tahá náklony do zatáčky ramenama a vysokým těžištěm - ne na stupnách a podražením v řízení
No zrovna teziste ma SSo vyborny. Oproti Monstru je krasne dole a me se pri presednuti prehazuje o dost lip ze strany na stranu. Taky ma zivejsi rizeni, nez starej Monster. Jak jsem rikal, letos to nejak rozseknem. Uz aby bylo pekne a dalo se jezdit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Petta> A ještě k tomu fujkyfujky
Na o tom zadna.. a co si budem povidat, zensky jezdi na oko snad jeste vic, nez my..
oioi01 píše: Co stara dobra kawa er6n?
dobrá ale těžká, už zmiňovaný mt07 a sv650 jsou o kus dál. Mi se z těhle tří nejvíc líbilo na SV, mt super, sranda, ale má moc živej předek díky geo/jízdní pozici, SV je neutrální v posedu i v chování, asi díky těžišti je příjemnější na ovládání, vyloženě kolo, lehoučká a hbitá
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: On ten dvouvál do ruky je určitě "tvrdší" než 4vál.
Dobře se mně jezdilo na SV650, když už by to měl být 2V. Je to lehká, agilní motorka.
Jo ta je fajn, ale uz bych asi radeji sel do malyho Raptora, kvuli podvozku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: tým MV Agusta pro moto2 představen
https://www.motorkar...2-40920.html [/quote]
MV s motorem od anglánů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: MV s motorem od anglánů
Konečně to bude mít pořádný zvuk edit. myšleno MOTO2 ne MV Agusta
Naposledy editováno 12.02.2019 13:58:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: MV s motorem od anglánů
treba nezere olej?