paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:08 | Nahoru | #1
DrDNA01> u tý ženský bude zásadní víc ta váha, posez a těžiště než cokoli jinýho.
Pokud si jí nacpal "Dukárnu" jakože SS 750 ...ufff… tak to si zrovna moc hodnej na ní nebyl. Prkno, natažená... s tím V2 nemá nic moc společnýho… já pokud přesednu po delší době z Monstera na SSo tak s tím 30km neumím, než si to celý zase poskládám.
Myslím že problém není ve V2 ale typu motorky. ER5/6 je prostě někde jinde a SSo na vodění není žádnej přívětivej stroj. Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.
mmch. pokud někomu dělá zásadní problém přesednutí z naháče na SS může to značit i blbý jízdní návyky, kdy většina motorkářský populace tahá náklony do zatáčky ramenama a vysokým těžištěm - ne na stupnách a podražením v řízení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:25 | Nahoru | #2

t_freedom píše: DrDNA01> Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.


Jo a nejlepe toho meho...
E: myslena motorka samozrejme...

Naposledy editováno 12.02.2019 11:26:18

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2019 v 11:38 | Nahoru | #3

t_freedom píše: DrDNA01> u tý ženský bude zásadní víc ta váha, posez a těžiště než cokoli jinýho.
Pokud si jí nacpal "Dukárnu" jakože SS 750 ...ufff… tak to si zrovna moc hodnej na ní nebyl. Prkno, natažená... s tím V2 nemá nic moc společnýho… já pokud přesednu po delší době z Monstera na SSo tak s tím 30km neumím, než si to celý zase poskládám.
Myslím že problém není ve V2 ale typu motorky. ER5/6 je prostě někde jinde a SSo na vodění není žádnej přívětivej stroj. Posaď jí na litr vzduch monstera a bude podle mě úplně vpohodě.
mmch. pokud někomu dělá zásadní problém přesednutí z naháče na SS může to značit i blbý jízdní návyky, kdy většina motorkářský populace tahá náklony do zatáčky ramenama a vysokým těžištěm - ne na stupnách a podražením v řízení



No zrovna teziste ma SSo vyborny. Oproti Monstru je krasne dole a me se pri presednuti prehazuje o dost lip ze strany na stranu. Taky ma zivejsi rizeni, nez starej Monster. Jak jsem rikal, letos to nejak rozseknem. Uz aby bylo pekne a dalo se jezdit..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist