globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.12.2018 v 22:20 | Nahoru | #44461
Frennky> A nezůstane tam otisk??? ???

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.12.2018 v 23:43 | Nahoru | #44462
Pp tuninh ma jen na f4, to nahodou nesedne co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 00:00 | Nahoru | #44463

Lazyfucker píše: Pp tuninh ma jen na f4, to nahodou nesedne co?



psal jsem jim jestli mají na 1090 rr s reverzním, ale že prý ne. Když ale koukám na všechny možný zahraniční e-shopy, tak všechny sety pasujou jak na F4 tak na Brutale viz třeba tady

myslím že samotný PP stupačky budou sedět, otázka těch hejblátek na otočný řazení zda bude sedět, případně by se to muselo nějak dopasovat...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 00:24 | Nahoru | #44464
Parker1> pokud ti neva čína, tak na ali seženeš za 150 USD. Aspoň teda na osmikuli mají a nevypadá to špatně, uvažuju o nich.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 02:23 | Nahoru | #44465

Frennky píše: t_freedom> Zapomněl jsi ještě na čepičky a bundičky



Twl, já zapomněl...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 09:03 | Nahoru | #44466

t_freedom píše: Twl, já zapomněl...


A ještě tlumič řízení bych tam přidal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 09:03 | Nahoru | #44467

Parker1 píše: psal jsem jim jestli mají na 1090 rr s reverzním, ale že prý ne. Když ale koukám na všechny možný zahraniční e-shopy, tak všechny sety pasujou jak na F4 tak na Brutale viz třeba tady

myslím že samotný PP stupačky budou sedět, otázka těch hejblátek na otočný řazení zda bude sedět, případně by se to muselo nějak dopasovat...



Zjisti, jestli origo corse prepacko umi reverz. Koupil jsem nedavno corse na b3 za polovic a ma tam i na b4. Puvodni cenovka byla 780 a mam to za 380e. Tak jsem trochu hledal a asi jsou to jen stupacky. Jestli to nehori, tak po novym roce sezenu fotku, co tam ma. Dej vedet..


Naposledy editováno 22.12.2018 09:16:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 10:16 | Nahoru | #44468
Petta> stupačky Corse jsem našel pouze 2 typy:

1/Pista

2/Strada

nikde nevidím, že by dělali přímo reversní, ale našel jsem toto :Reverse Gearbox kit

a to to asi řeší (ale jistej si teda nejsem )

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 10:40 | Nahoru | #44469

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 10:59 | Nahoru | #44470

Parker1 píše: Petta> stupačky Corse jsem našel pouze 2 typy:

1/Pista

2/Strada

nikde nevidím, že by dělali přímo reversní, ale našel jsem toto :Reverse Gearbox kit

a to to asi řeší (ale jistej si teda nejsem )



Tak je to jasny, jsou to jen stupacky a nastavce na radicku a brzdu, takze komplet prepacko corse nedela. Takze to nic neresi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 11:18 | Nahoru | #44471

Petta píše: Tak je to jasny, jsou to jen stupacky a nastavce na radicku a brzdu, takze komplet prepacko corse nedela. Takze to nic neresi.



počítám že to řeší výměna za ten gearbox kit.
Zřejmě se vymění ten origo snímač s tím "udělátkem" č.10 tady

a pak máš normální stupačky....asi

Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 11:21 | Nahoru | #44472
Ten gearbox kit je dobrej ulet, to fakt ta packa na výstupu nejde upravit aby sla namontovat obracene? Kdysi jsem to delal na 990duka dominovi


Naposledy editováno 22.12.2018 11:22:46

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 12:41 | Nahoru | #44473

Parker1 píše: počítám že to řeší výměna za ten gearbox kit.
Zřejmě se vymění ten origo snímač s tím "udělátkem" č.10 tady

a pak máš normální stupačky....asi



To by melo fungovat.. jojo, muzes nechat origo stupacky corse jsou jenom pro vetsi rozsah nastaveni a vzhled. No, kdybys chtel ty corse za polovicni cenu, dej vedet..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 12:50 | Nahoru | #44474
to udelatko je radicic bubinek. tzn rozhodit prevodovku a bubinek je udelanej obracene... tzn radi kvalty ve stejnem poradi pri obracenem smyslu otaceni + k tomu je senzor zarazene rychlosti s opacne poskladanyma odporama... to uz mohli skoro preskladat kola na hridelich :D

tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....

edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...

otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?


Naposledy editováno 22.12.2018 13:02:19

Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 13:00 | Nahoru | #44475
Agusta ma kazetovou..

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 17:47 | Nahoru | #44476
zeptam se blbe ale v cem a jak velka je jako vyhoda obraceneho řazeni..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 18:12 | Nahoru | #44477

GeorgePanek píše: zeptam se blbe ale v cem a jak velka je jako vyhoda obraceneho řazeni..



Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 18:18 | Nahoru | #44478

assassin píše: to udelatko je radicic bubinek. tzn rozhodit prevodovku a bubinek je udelanej obracene... tzn radi kvalty ve stejnem poradi pri obracenem smyslu otaceni + k tomu je senzor zarazene rychlosti s opacne poskladanyma odporama... to uz mohli skoro preskladat kola na hridelich :D

tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....

edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...

otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?


Tohle už je doslova "přepákování"...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 18:23 | Nahoru | #44479

GeorgePanek píše: zeptam se blbe ale v cem a jak velka je jako vyhoda obraceneho řazeni..


Můžeš řadit v náklonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 18:30 | Nahoru | #44480

t_freedom píše: Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu


Tak to budeš za debila
Já to nechci, páč mě to tolik nezrychlí a vždycky se mi to hrozně pletlo, prostě jsem naučenej na klasiku. Stávalo se mi to jen na dromu, na triplu i tkm, mám levou špičku boty v hajzlu a to díky řazení v Mostě za matadorem v tý táhlý levý. Potřebuju tam minimálně jednou odřadit a vždcky to odnese bota. Čili to naprosto chápu u někoho, kdo pravidelně jezdí na okruhy.

e: takže musím řadit buď dřív a jet o kvalt výše, nebo to nechat zaštěkat v omezovači.

Naposledy editováno 22.12.2018 19:21:40

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 18:45 | Nahoru | #44481

assassin píše: to udelatko je radicic bubinek. tzn rozhodit prevodovku a bubinek je udelanej obracene... tzn radi kvalty ve stejnem poradi pri obracenem smyslu otaceni + k tomu je senzor zarazene rychlosti s opacne poskladanyma odporama... to uz mohli skoro preskladat kola na hridelich :D

tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....

edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...

otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?



tak ten kit je takový "čistý řešení" akorát náročnější na montáž i finance než třeba otočit táhho na GSX R kde je to za 5 min a zadarmo no
musim nějak vyzjistit jestli přeci jen nejde použít ten PP Tuning. Pokud lze zaměnit stupačky na F4 i B4 tak by to mohlo jít i tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 18:49 | Nahoru | #44482

GeorgePanek píše: zeptam se blbe ale v cem a jak velka je jako vyhoda obraceneho řazeni..



jak už bylo řečeno,
je jednoduší řadit v náklonu na okruhu.

Pokud se ti to chce číst tak třeba tady

No a proč to chci na silniční motorku? Jsem zvyklej z okruhovky na revers a na silnici v tom mám pak zmatek a musím stále přemýšlet jak zařadit.
Jednoduše to chci sjednotit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 18:55 | Nahoru | #44483

t_freedom píše: Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu

klidne si to mohl napsat...na okruhu jsem byl parkrat a nikdy mi normalni razeni nevadilo...proste nelitam takovou palici tak proto jsem se ptal me osobne je jedno kam ty kvalty kopu a v naklonu me to zatim nevadilo..ale jak jsem psal nejsem zadny zavodnik jen me to zajimalo ja bych se pak bal ze skocim na druhou motorku a bude maler..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 19:00 | Nahoru | #44484
BlackSabbath>

tady to maj jednodušeji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 19:12 | Nahoru | #44485

GeorgePanek píše: klidne si to mohl napsat...na okruhu jsem byl parkrat a nikdy mi normalni razeni nevadilo...proste nelitam takovou palici tak proto jsem se ptal me osobne je jedno kam ty kvalty kopu a v naklonu me to zatim nevadilo..ale jak jsem psal nejsem zadny zavodnik jen me to zajimalo ja bych se pak bal ze skocim na druhou motorku a bude maler..


Já radši držel hubu a čekal až to někdo vysvětlí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 19:27 | Nahoru | #44486

Parker1 píše: jak už bylo řečeno,
je jednoduší řadit v náklonu na okruhu.

Pokud se ti to chce číst tak třeba tady

No a proč to chci na silniční motorku? Jsem zvyklej z okruhovky na revers a na silnici v tom mám pak zmatek a musím stále přemýšlet jak zařadit.
Jednoduše to chci sjednotit

diky super cteni..myslim ze pro me by to bylo zbytecne ale je dobre vedet jak to funguje..diky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 19:28 | Nahoru | #44487

Tifone píše: Já radši držel hubu a čekal až to někdo vysvětlí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 21:11 | Nahoru | #44488
Attim> ať tak, nebo tak... Furt za debila...

Jo, pro okruháře jasně ano. V mostě pod depem mám taky problém... A zbytečně brzy řadím ze 4 na 5 abych si nebrousil botu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 21:19 | Nahoru | #44489

Parker1 píše: BlackSabbath>

tady to maj jednodušeji


Tak to už je ovšem jiná. Jen škoda, že jim to dělají Japonci...

Naposledy editováno 22.12.2018 21:29:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.12.2018 v 21:21 | Nahoru | #44490

Petta píše: Zjisti, jestli origo corse prepacko umi reverz. Koupil jsem nedavno corse na b3 za polovic a ma tam i na b4. Puvodni cenovka byla 780 a mam to za 380e. Tak jsem trochu hledal a asi jsou to jen stupacky. Jestli to nehori, tak po novym roce sezenu fotku, co tam ma. Dej vedet..



Už jsi to s těma laufama nadlábnul? Je to hodně uřvaný?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist