kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: zeptam se blbe ale v cem a jak velka je jako vyhoda obraceneho řazeni..
Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu
Tak to budeš za debila
Já to nechci, páč mě to tolik nezrychlí a vždycky se mi to hrozně pletlo, prostě jsem naučenej na klasiku. Stávalo se mi to jen na dromu, na triplu i tkm, mám levou špičku boty v hajzlu a to díky řazení v Mostě za matadorem v tý táhlý levý. Potřebuju tam minimálně jednou odřadit a vždcky to odnese bota. Čili to naprosto chápu u někoho, kdo pravidelně jezdí na okruhy.
e: takže musím řadit buď dřív a jet o kvalt výše, nebo to nechat zaštěkat v omezovači.
Naposledy editováno 22.12.2018 19:21:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu