kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Udavany u duc hovori za vse :)
1997 900ss
Dry 186 kg
Wet 194 kg
Fuel 17.5l (asi 13 kg)
V motorradu v roce 92 udajne zmerili plne natankovanou superlight na 196.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> kdyz jsem se snazil najit realny hodnotu u 900ss, tak by mela mit asi tak o 10kg min nez tele. U toho jsem realny hodnoty nehledal, protoze se da verit tem udavanejm.
Udavany u duc hovori za vse :)
1997 900ss
Dry 186 kg
Wet 194 kg
Fuel 17.5l (asi 13 kg)
V motorradu v roce 92 udajne zmerili plne natankovanou superlight na 196.
Psal jsem to samý... Btw. Superlight byl asi o 3kg lehčí než standard. SSo má 17l nádrž a vážilo se jak píše Žmulin.
Celou dobu píšu jen a pouze, že SSo váží k jízdě o 10-12kg míň než TeLe, které se tady pan Goebels (z propagandistické strany vycházejícího slunce) snaží velmi flexibilně různými výroky postavit jako o kilo těžší...
... Nic víc, nic míň...
Naposledy editováno 20.07.2018 07:12:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dá se na něm bez potíží udržet ruka, takže je jen teplý, né horký (<40°C?), ale uvidíme co po delší jízdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sahnul sis někdy po palbě na řetěz? Na tom tu ruku neudržíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> kdyz jsem se snazil najit realny hodnotu u 900ss, tak by mela mit asi tak o 10kg min nez tele. U toho jsem realny hodnoty nehledal, protoze se da verit tem udavanejm.
Udavany u duc hovori za vse :)
1997 900ss
Dry 186 kg
Wet 194 kg
Fuel 17.5l (asi 13 kg)
V motorradu v roce 92 udajne zmerili plne natankovanou superlight na 196.
1997 TLS
Dry 187kg
wet se nikde bezne neudava....
ale ikdyz vezmu tech 10kg ... tak tu od zacatku byla rec o dynamice lehoucke ducati proti tezkejm japoncum, coz tech 10kg urcite udela velkej rozdil :D
t_freedom píše: FiZzeR> úplně vpoho...
Sahnul sis někdy po palbě na řetěz? Na tom tu ruku neudržíš
Dobrý, já si to myslel, jen jsem to chtěl slyšet od někoho jinýho
Ty vymlácený gumy v rozetě jsem "dočasně" ( objednám je až toho bude víc, čili nejspíš s tím plynovým heftem, dávat 15 éček za gumy a 30 éček za poštu se mi nechce) docpal nastříhanou duší, docela dost to pomohlo s tím cukáním při konstantním plynu, ale uvidíme odpo až to vezmu na roztřískaný okresky
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: 1997 TLS
Dry 187kg
wet se nikde bezne neudava....
ale ikdyz vezmu tech 10kg ... tak tu od zacatku byla rec o dynamice lehoucke ducati proti tezkejm japoncum, coz tech 10kg urcite udela velkej rozdil :D
Ale no tak Honzo, už doprdele, NIKDO TU NIC NEŘÍKAL NIC O TĚŽKEJCH JAPONCÍCH (minimálně obecně) ... psalo se tu o tom, že i 80HP na lehkým stroji může udělat více radosti, než přemotorovaný bestie...začalo se myslím u toho.
Já jen psal, že na SSu je fakt radost jezdit, protože je to lehká motorka a k tomu to 9ti kilo má hezkej plochej zátah na bránu už odspoda... psal jsem že motorově to mohlo bejt na tehdejší dobu asi vyčpělý ... a tys doplnil že sto koní měla kde jaká šestka... ale ty šestky měly všechny přes 200kg/100+HP... zatímco vzduchovka měla 195kg/ 80HP ... prostě žádnej závratnej rozdíl... o ničem jiným nebyla řeč ( jasněže s postupujícím časem kdy se SS vyrábělo se ten rozdíl zvětšoval, ale v 90. roce nic moc)
Jen ty si z toho opět udělal souboj japonců a italů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Svez se má jiné Ducati, třeba je to v tobě?
i to je mozny ze se tak bojim ze rozklepu celej predek2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.07.2018 15:27:38
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.motorkar...ogalerie&scr=171
zmulin píše: Ste hovno úpravci :
https://www.motorkar...&scr=171 [/quote]
No tý kjááávo to je masakr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ste hovno úpravci :
https://www.motorkar...&scr=171 [/quote]
Koukám, že to pořád dotahuje k "dokonalosti". Ten se s nikým o suchý ani mokrý hmotnosti asi nehádá a tu váhu v tý sběrně by možná strhnul
Naposledy editováno 20.07.2018 16:21:57
zmulin píše: Kucí,hlavně jestli to budete vážit někde v kovošrotu na váze,tak musíte do stejnýho,páč v každym okrádaj trošku jinak,tak aby to sedělo.Každopádně se vsadim,že budete mít ale radost všichni,jak to máte lehký..
Jo tak proto Jasek navazil to co navazil :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.07.2018 16:45:19