globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 00:11 | Nahoru | #37651
Freedom: ss ma 188kg? TLS ma 187kg - rozdíl mezi tema motorkama o kterem pises je tak mozna chladici kapalina - to jako chces rict , ze mam v chladici 20+ litru vody? Ty propagando :) Ad baterka, tu tam nemas nebo co? Nejak nechapu. Tak klidne to mizes zvážit, jestli se ti papírový hodnoty nelibi ;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 06:28 | Nahoru | #37652
assassin> kdyz jsem se snazil najit realny hodnotu u 900ss, tak by mela mit asi tak o 10kg min nez tele. U toho jsem realny hodnoty nehledal, protoze se da verit tem udavanejm.

Udavany u duc hovori za vse :)

1997 900ss
Dry 186 kg
Wet 194 kg
Fuel 17.5l (asi 13 kg)

V motorradu v roce 92 udajne zmerili plne natankovanou superlight na 196.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 06:53 | Nahoru | #37653
Stev> Neměřila se dřív "natankovaná" jen s nějakou povinnou půlkou nádrže?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 07:10 | Nahoru | #37654

Stev píše: assassin> kdyz jsem se snazil najit realny hodnotu u 900ss, tak by mela mit asi tak o 10kg min nez tele. U toho jsem realny hodnoty nehledal, protoze se da verit tem udavanejm.

Udavany u duc hovori za vse :)

1997 900ss
Dry 186 kg
Wet 194 kg
Fuel 17.5l (asi 13 kg)

V motorradu v roce 92 udajne zmerili plne natankovanou superlight na 196.



Psal jsem to samý... Btw. Superlight byl asi o 3kg lehčí než standard. SSo má 17l nádrž a vážilo se jak píše Žmulin.
Celou dobu píšu jen a pouze, že SSo váží k jízdě o 10-12kg míň než TeLe, které se tady pan Goebels (z propagandistické strany vycházejícího slunce) snaží velmi flexibilně různými výroky postavit jako o kilo těžší...
... Nic víc, nic míň...

Naposledy editováno 20.07.2018 07:12:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 07:41 | Nahoru | #37655
t_freedom> hlavně nevážit Jaškovo TL, spousta z nás by byla nasranejch Vím, že je řeč o sérii, ale nedalo mi to

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 08:03 | Nahoru | #37656
Hele prdi, jak moc má/nemá hřát ten letmáč? Jasný, něco je od motoru skrz kyvku, ale ten zadní náboj má větší teplotu než kyvka před ním, takže asi krapet hřeje. Hřál i před namazáním, ale čekal jsem že bude znát nějakej rozdíl
Dá se na něm bez potíží udržet ruka, takže je jen teplý, né horký (<40°C?), ale uvidíme co po delší jízdě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 08:30 | Nahoru | #37657
FiZzeR> úplně vpoho...
Sahnul sis někdy po palbě na řetěz? Na tom tu ruku neudržíš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 08:31 | Nahoru | #37658
dewwil> no jasan, to je pochopitelný. Ono z toho SSa by se dalo taky pár věcí ještě odpárat nebo zaměnit kov za plast, karbon.
Ale načali jste mě... Nechal ho někde natankovaný zvážit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 08:52 | Nahoru | #37659

Stev píše: assassin> kdyz jsem se snazil najit realny hodnotu u 900ss, tak by mela mit asi tak o 10kg min nez tele. U toho jsem realny hodnoty nehledal, protoze se da verit tem udavanejm.

Udavany u duc hovori za vse :)

1997 900ss
Dry 186 kg
Wet 194 kg
Fuel 17.5l (asi 13 kg)

V motorradu v roce 92 udajne zmerili plne natankovanou superlight na 196.



1997 TLS
Dry 187kg

wet se nikde bezne neudava....
ale ikdyz vezmu tech 10kg ... tak tu od zacatku byla rec o dynamice lehoucke ducati proti tezkejm japoncum, coz tech 10kg urcite udela velkej rozdil :D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 08:54 | Nahoru | #37660

t_freedom píše: FiZzeR> úplně vpoho...
Sahnul sis někdy po palbě na řetěz? Na tom tu ruku neudržíš



Dobrý, já si to myslel, jen jsem to chtěl slyšet od někoho jinýho

Ty vymlácený gumy v rozetě jsem "dočasně" ( objednám je až toho bude víc, čili nejspíš s tím plynovým heftem, dávat 15 éček za gumy a 30 éček za poštu se mi nechce) docpal nastříhanou duší, docela dost to pomohlo s tím cukáním při konstantním plynu, ale uvidíme odpo až to vezmu na roztřískaný okresky

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 09:00 | Nahoru | #37661
Kdyby měl někdo zájem o Rivale 800 od kámoše v top stavu....

Naposledy editováno 20.07.2018 09:00:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 10:15 | Nahoru | #37662

assassin píše: 1997 TLS
Dry 187kg

wet se nikde bezne neudava....
ale ikdyz vezmu tech 10kg ... tak tu od zacatku byla rec o dynamice lehoucke ducati proti tezkejm japoncum, coz tech 10kg urcite udela velkej rozdil :D



Ale no tak Honzo, už doprdele, NIKDO TU NIC NEŘÍKAL NIC O TĚŽKEJCH JAPONCÍCH (minimálně obecně) ... psalo se tu o tom, že i 80HP na lehkým stroji může udělat více radosti, než přemotorovaný bestie...začalo se myslím u toho.
Já jen psal, že na SSu je fakt radost jezdit, protože je to lehká motorka a k tomu to 9ti kilo má hezkej plochej zátah na bránu už odspoda... psal jsem že motorově to mohlo bejt na tehdejší dobu asi vyčpělý ... a tys doplnil že sto koní měla kde jaká šestka... ale ty šestky měly všechny přes 200kg/100+HP... zatímco vzduchovka měla 195kg/ 80HP ... prostě žádnej závratnej rozdíl... o ničem jiným nebyla řeč ( jasněže s postupujícím časem kdy se SS vyrábělo se ten rozdíl zvětšoval, ale v 90. roce nic moc)
Jen ty si z toho opět udělal souboj japonců a italů...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 10:15 | Nahoru | #37663
JollyJoker> U tý Rivale mnně sere ta maska, to je jak by jí to někdo usekl katanou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 10:56 | Nahoru | #37664

JollyJoker píše: Svez se má jiné Ducati, třeba je to v tobě?

i to je mozny ze se tak bojim ze rozklepu celej predek

Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 11:03 | Nahoru | #37665
freedom: ja myslim ze to beres moc vazne ...
ten dry/wet rozdil nakejch 9kg se mi moc nechce verit, ale jestli to mate zvazeny... proc ne...
u japoncu to "dry" cislo se skutecnosti moc nesedi :(

Naposledy editováno 20.07.2018 11:03:52

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 11:06 | Nahoru | #37666

GeorgePanek píše: i to je mozny ze se tak bojim ze rozklepu celej predek



Nebo ti litaj vejce v pytli!! Proto tvoje s tim problem nema (nejsem si jistej, jestli jsi to psal)..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 13:34 | Nahoru | #37667
t_freedom> Tak ty máš na SSu největší pocit z rychlosti hlavně díky tomu,jak to čoudí,bo to si každej nechává aspoň 30m odstup,aby neměl mastný plexi..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 13:36 | Nahoru | #37668
Kucí,hlavně jestli to budete vážit někde v kovošrotu na váze,tak musíte do stejnýho,páč v každym okrádaj trošku jinak,tak aby to sedělo.Každopádně se vsadim,že budete mít ale radost všichni,jak to máte lehký..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 13:40 | Nahoru | #37669
zmulin>

Hlavně bych si teda dával bacha, aby si to tam nechtěli nechat

Naposledy editováno 20.07.2018 13:41:18

Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 13:51 | Nahoru | #37670
Nechcete někdo zrcátka, co mám já, je v nich sice piču vidět, ale vypadaj slušně a za litr je to kauf, normál stály přes 6 táců www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/kapoty-plasty/zrcatka/rizoma-zrcatka-tuning-cafe-racer.-1319348.html

Naposledy editováno 20.07.2018 15:27:38

Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 14:30 | Nahoru | #37671
... nene

Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 15:41 | Nahoru | #37672
Mně by se pasovaly tyhle, ale ti sprosťáci za ně chtěj přes 8 tisíc, se postrali v kině

Naposledy editováno 20.07.2018 16:05:24

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 16:08 | Nahoru | #37673

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 16:13 | Nahoru | #37674

zmulin píše: Ste hovno úpravci :
https://www.motorkar...&scr=171 [/quote]

No tý kjááávo to je masakr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 16:19 | Nahoru | #37675

zmulin píše: Ste hovno úpravci :
https://www.motorkar...&scr=171 [/quote]

Koukám, že to pořád dotahuje k "dokonalosti". Ten se s nikým o suchý ani mokrý hmotnosti asi nehádá a tu váhu v tý sběrně by možná strhnul

Naposledy editováno 20.07.2018 16:21:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 16:20 | Nahoru | #37676

zmulin píše: Kucí,hlavně jestli to budete vážit někde v kovošrotu na váze,tak musíte do stejnýho,páč v každym okrádaj trošku jinak,tak aby to sedělo.Každopádně se vsadim,že budete mít ale radost všichni,jak to máte lehký..



Jo tak proto Jasek navazil to co navazil :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 16:37 | Nahoru | #37677
Frennky> Jo a ten růžovej lak je taková ta pověstná třešínka na dortu, nebo mu zkresloval foťák, nej bylo, jak měl vybarvený i drážky v pneu, to už je úchylnost největší

Naposledy editováno 20.07.2018 16:45:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 16:44 | Nahoru | #37678
strakon> To je foťákem. Ale zase víš jak...kdo si hraje nezlobí. I když drogy bere asi určitě !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 16:46 | Nahoru | #37679
Frennky> ten tam má víc ovládacích prvků, než 747

Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 16:53 | Nahoru | #37680
že se v tom vyzná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist