globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 07:10 | Nahoru | #1

Stev píše: assassin> kdyz jsem se snazil najit realny hodnotu u 900ss, tak by mela mit asi tak o 10kg min nez tele. U toho jsem realny hodnoty nehledal, protoze se da verit tem udavanejm.

Udavany u duc hovori za vse :)

1997 900ss
Dry 186 kg
Wet 194 kg
Fuel 17.5l (asi 13 kg)

V motorradu v roce 92 udajne zmerili plne natankovanou superlight na 196.



Psal jsem to samý... Btw. Superlight byl asi o 3kg lehčí než standard. SSo má 17l nádrž a vážilo se jak píše Žmulin.
Celou dobu píšu jen a pouze, že SSo váží k jízdě o 10-12kg míň než TeLe, které se tady pan Goebels (z propagandistické strany vycházejícího slunce) snaží velmi flexibilně různými výroky postavit jako o kilo těžší...
... Nic víc, nic míň...

Naposledy editováno 20.07.2018 07:12:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 07:41 | Nahoru | #2
t_freedom> hlavně nevážit Jaškovo TL, spousta z nás by byla nasranejch Vím, že je řeč o sérii, ale nedalo mi to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist