bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 14:36 | Nahoru | #73951

zmulin píše: To máš pravdu,ale posrals to tou další větou,kdy tvrdíš,že hustotu i za nízký teploty určuje to druhý číslo



no tak si to přečti ještě potřetí a koukni na ty údaje z technickejch listů motulu 7100 :)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 14:37 | Nahoru | #73952
a kde se to dá na teleti ubrat? kola, něco kapoty, zřejmě jiná zadní kyvka? ale to musel dát dolů tak 40 kilo ne? jestli to teda neni s plnou nádrží ale bez motoru

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 14:38 | Nahoru | #73953
assassin> Twoe moje oblíbená Alfa je uplně nejlepší.To je jasný přeci Abych pravdu řek,tak vůbec nevim,jestli ten NPéčkův benzín dvoulitr vychází z tý starší 1.75ky,nebo je uplně novej.Moje 1.4ka měla možná uplně stejnou rozvodovou sadu jako kdysi Tipo 1.4iE , jenom tohle mělo jinou hlavu a o 100Ps víc.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 14:38 | Nahoru | #73954

zmulin píše: NP> A ještě furt máš u benzínu interval 30kkm,jako sem měl na Julče?


Uz ne, je 15000 km, uz nejakou dobu drzim tento interval i u toho 3.0d. Ale u sluzebni X3 2.0d prvni generace po FL se nikdy nic nedelalo krome vymeny oleje po cca 30000 km (nekdy i dele, auto si reklo kdy je cas) a ve 155000 km bylo auto vcetne motoru stale v top stavu, kdyz se vracelo. A to se s nim nejelo na 1500 ot/min max

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:01 | Nahoru | #73955
Jak to tak čtu tak ty automobilky jsou machři!!!Kvůli spotřebě,pokud možno žádnému tření ať si to klidně chroupne nějaký olej Ony automobilky vlastně vyrábějí čtyřtaktní skoro dvoutakt

Že joooooo? ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:10 | Nahoru | #73956

Ivos píše: Jak to tak čtu tak ty automobilky jsou machři!!!Kvůli spotřebě,pokud možno žádnému tření ať si to klidně chroupne nějaký olej Ony automobilky vlastně vyrábějí čtyřtaktní skoro dvoutakt

Že joooooo? ?


no budeš se divit ,ale skoro to tak je, nesmyslná honba za emisema je k tomu tak nějak nutí. Snížení tření v motoru = menší emise
E: samo sebou má to své hranice

Naposledy editováno 16.01.2020 15:10:47

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:16 | Nahoru | #73957
Ivos: hele ono to neni takova novinka - viz zajizdeni noveho stroje - asi jsi tu neco uz zahlednul, obcas se to tu resi. Zavodaky se zabihají na brzde - je na to primo metodika, ale ve zkratce, ten motor dostane poradnej zahul - tzn zadny šetření jako mas v manualu k novému auto (dneska uz asi ani ne) - prvních par minut, pul hodiny treba, si motor sedá, vsechny funkcni povrchy maji ostre hrany od obrábění a pri te zátěži se ty povrchy opotrebuji - coz je účel, vznikne tak motor co ma “velky” vule a jde zlehka - ma velkej vykon. Tyhle motory nejakej olej pri zátěži vzdycky zraly. Kdyz to zajizdis na pohodu tak se vse pekne zalesti, ten motor vic vydrží a nezere olej, ale je linej. Samo, zjednodušeno a zevseobecneno.

A u novych aut uz se to tak rovnou konstruuje, viz to co pise Tifone prede mnou...

Naposledy editováno 16.01.2020 15:17:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:21 | Nahoru | #73958
assassin>
jen bych ještě doplnil že na ten záběh motoru na brzdě se používá i spešl olej -když už tady celej den o tom ojlu píšeme

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:21 | Nahoru | #73959

Petta píše: To je slusny.. z Brutale 800 RR pri nejakych 160 kilech se taky da dostat 160 koni na klice. S tim uz zabava je..
S tou moji pleckou se pri 165 dostanu na 130 sotva
Chtelo by to zase RRo
Co ja slysel, delaji ty vetsi vule kvuli nizsimu treni..



No, nebo si můžeš koupit gen1 ZX10R, která má ná 170 kilech 174 koní (184 s náporem).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:23 | Nahoru | #73960

Tifone píše: assassin>
jen bych ještě doplnil že na ten záběh motoru na brzdě se používá i spešl olej -když už tady celej den o tom ojlu píšeme



No, řeznej, jako lejes do masin ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:25 | Nahoru | #73961
FiZzeR> Anebo si můžeš koupit Moto GP speciál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:25 | Nahoru | #73962

assassin píše: No, řeznej, jako lejes do masin ty



už dávno ne . Jedině emulze ,olej se rychle přehřeje a končíš

E: zabíhací olej hýr

Naposledy editováno 16.01.2020 15:27:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:26 | Nahoru | #73963

FiZzeR píše: No, nebo si můžeš koupit gen1 ZX10R, která má ná 170 kilech 174 koní (184 s náporem).



Mas to i zvazene? Treba TLS ma napsanou 187kg suchou a kdyz to zvazis se vším tak to bude hodne pres 220 :( a myslim, ze to tak je vsude. 999 ma taky ke katalogovym hodnotám daleko. Ja mam TL nekde kolem 200kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:27 | Nahoru | #73964

Tifone píše: už dávno ne . Jedině emulze ,olej se rychle přehřeje a končíš



Jasny, to byl pokus o vtip, ja to taky pouzivam jen kdyz řezu na klasickým soustruhu zavity

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:31 | Nahoru | #73965
Olej, oleje, bába tě poleje !!!!

To tu dlooouho nebylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:32 | Nahoru | #73966

Johnny83 píše: a kde se to dá na teleti ubrat? kola, něco kapoty, zřejmě jiná zadní kyvka? ale to musel dát dolů tak 40 kilo ne? jestli to teda neni s plnou nádrží ale bez motoru



Kyvku ma zrovna tezsi - ma TLR, ta ma vyztuhu - to vim, tuhle úpravu jsem delal ja, no ono toho tam je ode me vic Jinak to bude vic nez 40kg dolu - o dost. Kola, brzdy, tlumice, kapoty, vse co jde je titan - srouby, osy kol, vyfuky komplet. 520retez, baterka - no s v jeho pripade, co slo, to odvrtal - i ten plast zespod sedacky je jak emental.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:33 | Nahoru | #73967

drippera píše: Olej, oleje, bába tě poleje !!!!

To tu dlooouho nebylo.



Priznej se cim mazes vidlice/tlumic? Mas spesl olejicek? A řetěz? Jinej olej na sucho, jinej do blata?

Naposledy editováno 16.01.2020 15:34:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:35 | Nahoru | #73968

assassin píše: Mas to i zvazene? Treba TLS ma napsanou 187kg suchou a kdyz to zvazis se vším tak to bude hodne pres 220 :( a myslim, ze to tak je vsude. 999 ma taky ke katalogovym hodnotám daleko. Ja mam TL nekde kolem 200kg



Však tady se momentálně machruje papírovejma hodnotama, né?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:36 | Nahoru | #73969

Ivos píše: FiZzeR> Anebo si můžeš koupit Moto GP speciál



Za tyhle peníze tak možná šprcku z brzdový baňky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:37 | Nahoru | #73970

FiZzeR píše: Však tady se momentálně machruje papírovejma hodnotama, né?



To jo, jak jinak srovnávat motorky co nemas doma a nemuzes je zvážit? Ale jak zjistit suchou u jaskovi motorky?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:38 | Nahoru | #73971

FiZzeR píše: Za tyhle peníze tak možná šprcku z brzdový baňky



(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:39 | Nahoru | #73972

assassin píše: Jasny, to byl pokus o vtip, ja to taky pouzivam jen kdyz řezu na klasickým soustruhu zavity



na závity na klasice používám spec. olej na závity ,takovej červenej jen si teď nemůžu spomenout na výrobce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:40 | Nahoru | #73973

assassin píše: To jo, jak jinak srovnávat motorky co nemas doma a nemuzes je zvážit? Ale jak zjistit suchou u jaskovi motorky?



V gramech s přesností na tři desetinná místa?

Zeptat se Jaška

Naposledy editováno 16.01.2020 15:41:13

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:47 | Nahoru | #73974

FiZzeR píše: V gramech s přesností na tři desetinná místa?

Zeptat se Jaška



On to zvážil tak, ze na ty motorce dojel do kovosrotu. Nic jineho nevazil

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 16:02 | Nahoru | #73975

assassin píše: Kyvku ma zrovna tezsi - ma TLR, ta ma vyztuhu - to vim, tuhle úpravu jsem delal ja, no ono toho tam je ode me vic Jinak to bude vic nez 40kg dolu - o dost. Kola, brzdy, tlumice, kapoty, vse co jde je titan - srouby, osy kol, vyfuky komplet. 520retez, baterka - no s v jeho pripade, co slo, to odvrtal - i ten plast zespod sedacky je jak emental.



Tak to vzal pěkně od podlahy teda, to pak jo

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 16:33 | Nahoru | #73976
Tifone: mam tohle a zadnej zazrak, jestli mas neco vyzkousenyho tak si prosim zkus vzpomenout, diiik

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 16:39 | Nahoru | #73977
assassin> budu muset kouknout do papírů. sem to bral v 60l sudech. ale už je to nějakej pátek. tenkrát jsem dělal 20tis. závitů měsíčně a dost se to osvědčilo , dávalo se toho cca 25% do řezného oleje

E: MWF se to jmenuje

Naposledy editováno 16.01.2020 16:53:12

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 16:49 | Nahoru | #73978


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 16:54 | Nahoru | #73979
z.a.j.o.c.h> tvl co je to za paskvil? Tos koupil jo? ale jako vypadá to zajímavě a Ivoš ti asi pošle i nějaký ty srdíčka

Naposledy editováno 16.01.2020 16:56:07

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 16:55 | Nahoru | #73980
z.a.j.o.c.h> Kde se na to přidělávaj kufry?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist