globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:16 | Nahoru | #1
Ivos: hele ono to neni takova novinka - viz zajizdeni noveho stroje - asi jsi tu neco uz zahlednul, obcas se to tu resi. Zavodaky se zabihají na brzde - je na to primo metodika, ale ve zkratce, ten motor dostane poradnej zahul - tzn zadny šetření jako mas v manualu k novému auto (dneska uz asi ani ne) - prvních par minut, pul hodiny treba, si motor sedá, vsechny funkcni povrchy maji ostre hrany od obrábění a pri te zátěži se ty povrchy opotrebuji - coz je účel, vznikne tak motor co ma “velky” vule a jde zlehka - ma velkej vykon. Tyhle motory nejakej olej pri zátěži vzdycky zraly. Kdyz to zajizdis na pohodu tak se vse pekne zalesti, ten motor vic vydrží a nezere olej, ale je linej. Samo, zjednodušeno a zevseobecneno.

A u novych aut uz se to tak rovnou konstruuje, viz to co pise Tifone prede mnou...

Naposledy editováno 16.01.2020 15:17:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 15:21 | Nahoru | #2
assassin>
jen bych ještě doplnil že na ten záběh motoru na brzdě se používá i spešl olej -když už tady celej den o tom ojlu píšeme
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist