kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: cibus> tam už nebylo co opravovat, ale nechal si vytetovat lokomotivu
Chápu. Prachy na tu kérku dostal na šroťáku. Ráno odjel z baráku na motorce a večer přišel domů s kérkou se slovy: "To mně drahá nebudeš věřit, co se mně dneska stalo."
strakon píše: GeorgePanek> Každý svého štěstí strůjcem
to neni pro me..ale pro kolegu z prace rikal jsem mu ze radeji jeteho japonce..ale vzhledove to je vazne hezky plasty jak na vsech beznych skutrech a motor netusim..tak se uvidi..1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dřív to mělo smysl kuli váze,která šla dolu.Zvuk byl lepší i s tlumivkou když už byl moc a průběh výkonu se zlepšil a většinou i trochu zved a to všechno i s homo pro provoz.
Dneska sou za cenu drahýho vývoje u homo rádi,když se udržej v těsnym závěsu ohledně výkonů a zvuk teda trochu jo a ta hmotnost a je jich nějak míň a zůstávaj nehomo rejsingový a na okruzích se začínaj měřit Db a myslim,že třeba zrovna otevřená RSV/Tuono by se na takovym okruhu nechytla..
Ten M1200 mi nějak moc ucukanej nepřišel.Možná to bylo tim,že sem se na něm vozil jenom meziměsto,nebo se to od něj čekal a podvědomě se přizpůsobil.Já bych mu vytknul spíš,že trochu tlačil do koulí,jak sem sklouzával na nádrž,ale třeba sem se mu líbil Zvuk tak akorát.Moc bych ho nezesiloval a ty černý koncovky od 2017 se mi i líběj jak sou
Naposledy editováno 07.03.2019 13:27:29
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
twl to máš v tý 1098čce motor z 916 ?
maže to na to vahadlo dobře?
Naposledy editováno 07.03.2019 14:18:24
Frennky píše: Attim> Jsem s tím OK...a vůbec mě to nesere
A nikdy nebude!!!Kurva do pice!!!Europicusove zasrani od hoven spinavi!!!Ty vole já jsem se teď tak nasral Nevím proč ale včera napadlo,možná jsem si jen vzpomněl že jsem to někde četl=místo občanky čip pod kůži!!!Myslel jsem že mi praskne čurák při té představě!!!Kurvy,svině,kokoti,buzeranti,hajzlové a hovada!!!
Říká se že historie opakuje!!!Tak tedy já se těším na defenestraci!!!
Šuty píše: Ptal jsem se na výstavě na nějaké informace ohledně BIMOTY a jejího dalšího fungování (vlastně nefungování), a bylo mi řečeno, že celou fabriku vlastně pohřbila norma EURO 4. Kompletní zastavení výroby. Všechny díly skoupil nějaký maník, založil jsi obchod a teď je vyprodává.
Je to sice divné, protože Duc má motory i na EURO 4, ale tak to je.......EKOTERORISTI
Jsem se nasral a to jsem ještě nedocetl až sem
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attime, nez bych namontoval ten komplet titan, nechal bych vygravirovat ecko a jezdil s tlumivkou. Nemyslim, ze bys mel nekdy problem. Co je psano, to je dano..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
http://www.redmoto.c...uperduke-1290-1290r/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Petta> Souhlas ale jestli gravirovat na Atrapa za šede tak je asi lepší gravirovat na SCecko za 20-30 ne???Pokud nemá homologaci
SC je jenom koncovka, to bude mit homologaci..
Ten Akrap je bude komplet, kdyz stoji 60 klacku..
Aspon jsem to tak pochopil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: SC je jenom koncovka, to bude mit homologaci..
Ten Akrap je bude komplet, kdyz stoji 60 klacku..
Aspon jsem to tak pochopil..
No třeba na tuono s homologaci nedělají.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
http://www.redmoto.c...super-duke-r--14-16/