bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 16:01 | Nahoru | #46231
sousede půjdeš do ní ps. PC máš OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 16:05 | Nahoru | #46232
jardakovarik> super, díkes, poslal jsem ti do mailu ty věci, co chce Eliška objednat Já do ní nepůjdu, já mám ještě tak rok na přemejšlení Kup radši tohle, to je Dakaristovo bejvalka www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprilia-tuono-1000-r/aprilia-tuono-1000r-1378629.html

Naposledy editováno 27.01.2019 16:08:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 16:13 | Nahoru | #46233
Frennky> Díky bylo to super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 16:18 | Nahoru | #46234
fsmoula> jj, příjemný páteční večer a tím, že jsi usnul v garáži, tak jsme se kupodivu i vyspali

Naposledy editováno 27.01.2019 16:19:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 17:44 | Nahoru | #46235
strakon> No jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 20:06 | Nahoru | #46236

fsmoula píše: strakon> No jo


Maj spát a ne poslouchat druhý.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 21:22 | Nahoru | #46237
jardakovarik> jdi do toho Tuona, je fakt ve stavu jak na foto. Ve stejném jsem mu ho i prodal a on na tom nic nenajel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 21:23 | Nahoru | #46238

strakon píše: jardakovarik> super, díkes, poslal jsem ti do mailu ty věci, co chce Eliška objednat Já do ní nepůjdu, já mám ještě tak rok na přemejšlení Kup radši tohle, to je Dakaristovo bejvalka www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprilia-tuono-1000-r/aprilia-tuono-1000r-1378629.html



Přesně tak, ať je zase zpět na jihu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.1.2019 v 22:10 | Nahoru | #46239
dakarista> on do toho nepůjde, by musel prodat Raptora a to se mu nechce

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 10:22 | Nahoru | #46240
Včera jsem si přečetl v právě vyšlém Motocyklu test na 50 tis km malé Multistrady 950.

Motor celkem držák, vačky, hlavy, písty, válce jako nové, ale spotřeba oleje ze startu testu 0,1L / 1000 km. V druhé polovině testu už 0,4L/1000 km. Po rozebrání nepřišli na nic, v čem by to mohlo být. Přičetli to vyšší zátěži na dálnicích, jízdu ve dvou, a hrkačky po městě v parném létě.

Vodítka sacích ventilů byly na jejich koncích sice více opotřebeny, ale uprostřed své délky (kde se to má údajně měřit) byly ještě v toleranci.

Vyjádření továrny na vyšší spotřebu oleje: Je to sice větší hodnota, ale ještě v toleranci

Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 10:44 | Nahoru | #46241
Šuty:to je prostě hnus velebnosti drahé to je a ještě máš držet hubu když to žere olej jak hovado!!!
Svět už není jako dřív

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 10:45 | Nahoru | #46242

Šuty píše:
Vyjádření továrny na vyšší spotřebu oleje: Je to sice větší hodnota, ale ještě v toleranci



Klasika, to se dalo čekat.

Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:00 | Nahoru | #46243
olejničky předražený, tam v podstatě nemusíš měnit olej, jen dolejvat

Naposledy editováno 28.01.2019 11:02:58

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:06 | Nahoru | #46244
Mě to tak přijde, že od té doby, co začali dávat kliky kluzně do šálků, tak se jim to nedaří. Starší motory to měly valivě a co člověk nalil, to pak i vylil.

A další věc, to může být typický příklad toho, že nejde věčně objemově nafukovat a výkonově posilovat motory na téměř stejném 20 let starém karteru.

Příkladem budiž X-Diavel, který má zdvih 71,5mm, což je hodnota z motorů 1000DS. Když vezmeme v úvahu mnohonásobně vyšší momentové síly, nepochopitelně vysunutý pastorek (v případě X-Diavelu malou řemenici), v prakticky původním karteru, kolik asi to výstupní ložisko v převodovce vydrží. Kartery už jsou jak slupky, hlavně že jsme zase něco váhově shodili, ložiska už taky nebývají jako dřív......

Naposledy editováno 28.01.2019 11:29:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:19 | Nahoru | #46245
Šuty> …"šálků" … to je na kafe … kluzné ložisko je "šála" od německého "schale" (miska, skořápka)

0,4l/1000km to je poloviční spotřeba oleje než na SSu když ho honím... takže to mám vlastně v rychtiku! ...nechápu jak může dnes někdo u motoru s 50tkm říct, že skoro půllitr oleje na tisíce je vpohodě… nevím co by s tím měly ty šály společnýho. To se musí týkat spíš kruhů, vodítek, gufer a časování vrchu ...spodek fakt nevím

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:30 | Nahoru | #46246
me to vzhledem k litrovymu vykonu a otackam jaky to dosahuje prijde celkem ok. Dan za parametry co to ma...

"rejsink" motory proste zerou oil, vsude se nastavuji vule aby ten motor bezel zlehka...

Naposledy editováno 28.01.2019 11:30:54

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:32 | Nahoru | #46247
t_freedom> No myslel jsem to všeobecně, ty koncepčně nové motory, co mají kliku kluzně. Například velkou Panigale, kterou měli v testu na 50 tis. minulý rok, ty dopadla motorově ještě hůř. Právě na té kluzné klice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:34 | Nahoru | #46248
assassin> 113 koní na motoru z 950 objemu není úplně moc. Ale tak zas to může bejt daň za nižší spotřebu benzínu. Věřím že ta nová multistrada žere půlku toho co starý motory co nežraly olej.

Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:42 | Nahoru | #46249
Když tehdy udělali X-Diavel s řemenem, (protože jsem se o sekundární převod ozubeným řemenem na Ducati zajímal), tak jsem si říkal, ty Jo, tak oni konečně upravili výstupní karter oproti původnímu Diavelu aby mohli použít tu řemenici a obejít čep kyvky.

Potom jsem mrkl, jak to vlastně na skutečném X-Diavelu je..... Oni na výstupu nic nezměnili, sprostě vysunuli řemenici dále od motoru, to znamená dále od ložiska. Když si vezmu, že je to Powerbajk, kde se jede na sílu a dynamiku, tak zákonitě to půjde srát.

A to mi potvrdili i v D-Motu. Mluvil jsem s majitelem, který mi na výstavě řekl, že z 15-ti prodaných X-Diavelů u jednoho po 15 tis. km došlo právě k destrukci výstupního ložiska....Tabulkově hezké, síla jako prase, ale ta síla se musí někde zachytit. ....V 20 let staré skříni a ještě k tomu s povysunutým působištěm výstupní síly.....

No a Dušan na svém Diavelu by mohl taky povídat, ale to tu nebudu šířit jak dopadl.

Naposledy editováno 28.01.2019 11:44:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:47 | Nahoru | #46250

Stev píše: assassin> 113 koní na motoru z 950 objemu není úplně moc. Ale tak zas to může bejt daň za nižší spotřebu benzínu. Věřím že ta nová multistrada žere půlku toho co starý motory co nežraly olej.



Mám MTS1200 rv.2013 najeto 22tis. olej mi to nežere a ať dělál co chci nikdy jsem neměl větší spotřebu než 7,5l/100 i kdyby 8l/100 tak nevěřím že ta nová 950 bere nejvíc 4l/100
.když jedu pohodu vejlet s manželkou za zady (na druhém stroji) tak se úplně vpohodě dostanu na 4,5l /100 pochybuju že by ta devětpade jela za 2 a kousek

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:50 | Nahoru | #46251
Tifone> půlka byla trochu básnická nadsázka, ale kolem 5ti klidně brát může. To v tom testu bude taky napsaný, kdyžtak se večer podívám.

Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:00 | Nahoru | #46252
821, ze ktery 950 vychazi zrala na pohodu 4 litry a to i ve dvou. V prumeru neco pres 5 a 7 litru, kdyz to clovek honil. 950 zere o neco vic..

Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:03 | Nahoru | #46253
U běžných průmyslových elektropřevodovek bývá v jejich katalogu uvedeno číslo servisního faktoru. Toto číslo vyjadřuje stav, na kolik je daný typ skříně nadimenzován vůči jeho pohonu. Např. když je číslo kolem jedné, znamená to, že daná skříň je nadimenzovaná tak akorát na nominální výkon pohonu (elektromotoru). Když je třeba provoz těžký s rázy apod, volí se skříně větší oproti původnímu pohonu. Číslo servisního faktoru např.2 znamená, že je skříň nadimenzovaná tak, že by snesla i vyšší dvojnásobný výkon, ale s ohledem na težké zatížení je volena větší.
Naopak servisní číslo pod jedné znamená, že výkon motoru už je nad skříní. To vše se samozřejmě odráží na životnosti.
Ono větší skříň více stojí a to stojí i nějaké peníze.

Stejně to funguje i u klasických spalovacích pohonů. Něco nafoukneš, na úkor něčeho jiného....

Pochybuju, že skříně současných Diavelů, a silných 1200 motorů jsou celkově dvakrát betelnější oproti původních skříní, ze kterých vzešly. Prostě, kdyby tu mašinu člověk pořád využíval naplno k tomu, k čemu byla stvořena (brutal rozjezdy,apod.) tak to nedá.....

Jenomže ono se to tak krásně prodává, když se uvede, kolik koní to zas nabralo a kolik kilo motor zase shodil.....

Naposledy editováno 28.01.2019 12:05:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:12 | Nahoru | #46254
A neplatí to jenom o motoru. S celkovým zacházením to platí také. Na servise měl kámoš 2 Hypermotardy 1100, které měly oba ve stejném místě urvané vrchní závěsy motoru z důvodu tvrdých dopadů z jízd po zadním kole.

Člověk by si řekl, motorka, co je postavena na kravení, by to měla vydržet, ale jaksi motor, který byl dělán v jiné době do jiné motorky neměl zesílení pro takovéto účely.....A takových věcí by se našlo...

Naposledy editováno 28.01.2019 12:22:42

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:26 | Nahoru | #46255
Šuty> je otázkou kdo na tom jezdil. Pokud je to borec, kterej to zvedne a pak zas pěkně položí, tak věřím že to vydrží věčně.
Jenže pokud je to šulín, kterej to zvedne a pak s tím praští jak" kurva s děckem " tak se vůbec nedivím že to časem rupne.
Nic není nezničitelný

Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:41 | Nahoru | #46256
To už začínaj bejt nároky na konstrukční kvalitu jak u japonce. Koukněte radši do garáže jak to máte pěkný, ohlins, brembo, letmá kyvka ...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:46 | Nahoru | #46257
Suty: kdyby se motorky dimezovaly jak praví bezne technicke příručky tak jsou velke a téžke jako nakladak. Treba kdyz se na cvut počítala prevodovka pro 5kW elektromotor v projektu

Naposledy editováno 28.01.2019 14:22:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:48 | Nahoru | #46258

dakarista píše: Přesně tak, ať je zase zpět na jihu


Čoveče, kolik jsi těch Factorek měl?

E: beru zpět, je to "jen" eRko

Naposledy editováno 28.01.2019 13:06:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:51 | Nahoru | #46259

assassin píše: Suty: kdyby se motorky dimezovali jak praví bezne technicke příručky tak jsou velke a téžke jako nakladak. Treba kdyz se na cvut počítala prevodovka pro 5kW elektromotor v projektu



i kdybych to bral jako životný krásky, tak to máš blbě

Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 12:58 | Nahoru | #46260
No, prostě to nejde nafukovat do nekonečna.Když Japonci stavěli nového v-maxe,taky ho dělali zgruntu.

Ale Ducati asi omlouvá to, že je to malá fabrika, která nemůže vyvíjet nový motor pro každý model ...

Naposledy editováno 28.01.2019 13:01:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist