kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A další věc, to může být typický příklad toho, že nejde věčně objemově nafukovat a výkonově posilovat motory na téměř stejném 20 let starém karteru.
Příkladem budiž X-Diavel, který má zdvih 71,5mm, což je hodnota z motorů 1000DS. Když vezmeme v úvahu mnohonásobně vyšší momentové síly, nepochopitelně vysunutý pastorek (v případě X-Diavelu malou řemenici), v prakticky původním karteru, kolik asi to výstupní ložisko v převodovce vydrží. Kartery už jsou jak slupky, hlavně že jsme zase něco váhově shodili, ložiska už taky nebývají jako dřív......
Naposledy editováno 28.01.2019 11:29:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
0,4l/1000km to je poloviční spotřeba oleje než na SSu když ho honím... takže to mám vlastně v rychtiku! ...nechápu jak může dnes někdo u motoru s 50tkm říct, že skoro půllitr oleje na tisíce je vpohodě… nevím co by s tím měly ty šály společnýho. To se musí týkat spíš kruhů, vodítek, gufer a časování vrchu ...spodek fakt nevím