kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale chápu,že tobě to vyhodila elektronika,špatné snímání plynu
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Špatnou reputaci tomu pak udělaly kusy, který se prodaly dalšímu majiteli a už neproběhly právě ty svolávačky, protože nový majitel netušil, že je má udělat.
No a konkrétně v Čechách má tu špatnou reputaci na svědomí hlavně Jindřejovo kus, u kterýho se projevily snad všechny závady a některý pro jistotu i dvakrát nebo třikrát
Za mě Corsaro naprosto spolehlivá motorka. Kromě trošku natavenýho konektoru od regleru (který jsem včas vyřešil) žádná závada za 5 let a 26tkm.
Jinak teda hladový oko se hlásilo fakt docela pozdě - to potvrzuju. Když jsem po rozsvícení nekrotil vášně, tak za 20km sucho, takže jsem taky třikrát tlačil k pumpě, než jsem našel disciplínu tankovat včas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: kokonhead> Kámoš má Corsaro a je naladěné prej od Papežíka a né dobře. Takže motorka žere jak Hummer a někdy lehce kouří a nechce někdy nastartovat,ale jinak super. Je to asi kus od kusu,ale jinak je to super dvouválec ,emoce z něj stříkají
má to prostě překrmený ...
když jsme ladili mýho monstra, první mapa byla hrozně nakrmená ... za studena blafla na otočení motoru - jako že ihned - převalil se a běžel.
Za tepla to točilo a jakoby pobafávalo že už by jako možná a pak zase ne, třeba 7-10otáček - pak to už close loop nějak rozběhl... ale za tepla to bylo špatný. Dokonce se mi jednou ulila svíčka a já jel městem na jeden válec asi 3km do servisu ... tam to stálo asi hodinu a zase bylo vše ok. Takže to chce asi trochu dietu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: FiZzeR,Petta> Z Corsarem jsem se chystal do kopce předjíždět auto,za mnou borec na druhé motorce. Vyjel jsem lehce doleva,že začnu předjíždět - dám plnej a motorka ....................zdechla - došel benzín,taky prdel. Ten za mnou nechápal,co dělám,ten v autě taky ne.... Ujetí od rozsvícení rezervy cca 16km
Ale chápu,že tobě to vyhodila elektronika,špatné snímání plynu
Znáš, jo? Ale 910 má oldskůl lanko, né?
https://www.motorkar...o-p4.32-1307964.html
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.07.2018 13:20:52
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.07.2018 17:22:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: To je dneska prdel, chtěl jsem odvézt Corollu do šrotu a jen tak ze srandy, jsem dal inzerát, takovej boj o starou rachotinu jsem ještě neviděl Během 20minut 4 zájemci a za 40 minut auto prodaný
Sou i partičky,který sbíraj Corolly apod. po celý Evropě e vozej to do Afriky,páč tam to má hodnotu.Stejně jako známej z Toga tady kupoval Tatru,bopotřebujoudalší na stavbu do Beninu.Ničemu jinýmu nevěřej a nebo si to nemůžou dovolit..