kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
FiZzeR píše: Na tank se vyser, skůtra už někdo kupte
Tvl,to je tak jedovaty,ze uz je to i na me moc
assassin píše: tomasd.> ono pri pohode na silnici mas stejne s hlavou do zatáčky mensi naklon = pneu funguje lip a kupodivu i odpruzeni funguje lepe, kdyz je kolo k vozovce temer kolmo nez kdyz kolo (i tlumice) s povrchem vozovky svírají uhel treba 45stupnu…
Ale samo, at si kazdej jezdi jak chce.. to ja jen, ze to jak jede tomason tu prošlo kritikou a me to prijde ok. Nic jineho.
Nejhorsi je, ze pohodu nejedu nikdy, to me vubec nebavi a na to jsem si moto nekupoval A Tuonu se pohoda vylozene nelibi
Ozzy_ píše: Hele, za me na provoz az az. Tam ti to nevyjde jen jednou, a hned je tam strom, patnik, svodidlo, auto v protismeru, proste veci co neuhnou.
Celej smysl "vysedani" a "vyklaneni se" na asfaltu je o tom, abys prave mohl mit motorku vic narovnanou, a driv topit, a mensi cas strabvit na hrane gumy, plus ji min zatezovat.
Ale na silnici v takovym extremu bejt nechces. Plus pokud ses motokrosar, nebo proste "blatoslap", a tudiz zvyklej na to ze ti ujizdi predek nebo zadek nebo obe kola najednou tak mas spravny reakce a cit "v brise" ze v takovym pripade mas motorku rovnat a pridat a na silnici je to uplne stejny, jen to nastane ve vetsich naklonech a ve vetsich rychlostech.
Ale princip toho co dela motorka kdyz ztraci adhezi je porad stejnej. Neni nahoda ze silnicni jezdci trenujou na enduru a dirttrack ....
Jasně, souhlasím, taky mi tam ten provoz úplně nevoní. Ale ten den jsme dali rovných 500km z Vyškova přes Blansko, Tišnov, Moravský Budějky na Vranov a tam kamoš, jestli nedáme ještě Buchláky, tak jsme jeli.Na Buchlákách jsem jezdil v klidu, na jistotu, sice asi rychle, ale 100% sichr.
Za zbytek díky, takže to cítím stejně a dobře tím pádem. Radši než jet pomalu v náklonu 50st plus s kolenem na zemi, tak raději víc narovnanou motorku a zatáčet tím visem z ní a můžu jet rychleji. JJ na MX ti lítá zadní kolo půl metru sem a tam a to je pohoda, prostě musíš držet a ne ubrat, na silnici když mi poprve uletěl zadek, zaklapl jsem a kua to byl highsider krásnej, obě nohy ve vzduchu, ale ustál jsem to Jak se to stalo podruhy, tak jsem už držel plyn dal, lehounce narovnal a krásně se to chytlo. No netěším se, až ji rozbiju, mám ji rád, ale je dost možný, že to přijde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Na silnicni jezdeni (jezdim je i na okruhu) je super smes 93, davaj to na zuzku "oem" a brzdi dobre. Ale dost mizej. Ale ono na tech brzdicich co tam mam kazde desky, ty "bananky" jsou o dost tenci nez treba desky na R6 ce, a mizi to jak peklo. A neni to jen litrem, Petr ma ty brzdice na Daytone a taky furt meni desky
Edit: ale to Vas asi na silnici trapit nemusi
Hele ono to neni uplne nutne aby takhle mizely, daji se i nejake triky, kdyztak se nekdy pripomen, kdybys s tim chtel neco delat
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: DrDNA: ty me nasrat nemuzes naopak, od tebe bych si nechal i poradit
Kubak: ten crafter vypada docela fajn, to asi nebude odpoctove? Zkusim o prázdninách zabrat.
Barvicky pribejvaj… po dlouhe dobe me tele zase docela bavi
Co to je za gumu, ze se neroztece?
Me na jare taky tunak bavi, v pulce leta uz min....
assassin píše: Hele, mam blbej den, takze to ber jako zes mi proste nahrál na smeč - kdy ze ti mel dat ten samej Vojta hotovou motorku?
Termín nebyl danej, když jdeme teda do detailu. A určitě s ním diskutuju vše. Ve spoustě věcí mně řekl, to je na silnici kravina a kór pro mě. Ví, jak jezdím.
Naposledy editováno 09.04.2024 18:57:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vw odpoctovej neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Hele ono to neni uplne nutne aby takhle mizely, daji se i nejake triky, kdyztak se nekdy pripomen, kdybys s tim chtel neco delat
Pripominam, brzdovy desky zacinaj bejt druhej nejvetsi naklad na jezdeni na velkym dromu na Zuzce, hned po gumach, vlezny na drom je az cislo 3
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
e: stan hadam taky
Naposledy editováno 09.04.2024 19:59:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Pripominam, brzdovy desky zacinaj bejt druhej nejvetsi naklad na jezdeni na velkym dromu na Zuzce, hned po gumach, vlezny na drom je az cislo 3
Tak nebrzdi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Mas stesti,ze jdu zrovna kolem
2018 Crafter,ve vuni
ze jsi to ty,vyslysel jsem tve pozadavky a mas tam i dve sklopna luzka
Ale to bude tak 600 a volnej po prazdninach
6ti mistnej, velikost L2,H2 a kolik bude mít najeto? A pevná přepážka na oddělení nakladoveho prostoru k tomu je? Asi bych uvažoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Taky tam mám ty červený SA pro mrdaly Furt to bude asi lepší, než co tam bylo před tím
na Ducati mám OEM kotouče Brembo, třmeny Brembo, desky AP Racing Na TL mám na sériových kolech kotouče Spiegler, třmeny R1 03 a desky Ferodo CP1. Na PVM kolech mám taky full floating kotouče, ale SBS a desky SBS RST, všechno brzdí skvěle a nežere to kotouče jako desky Brembo...Kubák píše: DrDNA01> Chapu,uvidime po lete.Stav bude lepsi nez ted,urcite pribydou i nejaky “bydlikovy” vylepseni,ted to odhlucnuje.Majitel je pacient,hleda furt to nejlepsi,otoci dva tri za rok a furt nechce pripustit,ze hotova obytka je pro nej nejlepsi
V zime koupil dva sprintery,ted craftera,na podzim to vidim na marco polo
Ať se na tu přestavbu vybodne, to tam nechci. Boční lůžka přenechám Doktorovi s Ilou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Tak nebrzdi
Me se libi jak ty mas vzdycky dobrou radu
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Prepazka ke crafteru je,pro uplnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: 6ti mistnej, velikost L2,H2 a kolik bude mít najeto? A pevná přepážka na oddělení nakladoveho prostoru k tomu je? Asi bych uvažoval
stoupni si do fronty..
Naposledy editováno 09.04.2024 20:34:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tady vsichni bulej,ale kdyz to tu tak dneska pozoruju,asi byste me uzivili
Prepazka ke crafteru je,pro uplnost
Kde mas slevy na novy auta????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: na Ducati mám OEM kotouče Brembo, třmeny Brembo, desky AP Racing Na TL mám na sériových kolech kotouče Spiegler, třmeny R1 03 a desky Ferodo CP1. Na PVM kolech mám taky full floating kotouče, ale SBS a desky SBS RST, všechno brzdí skvěle a nežere to kotouče jako desky Brembo...
Me brembo desky nikdy zadnej kotouc nesezrali, vsechny kotouce co na R6ce mam (tocim 3 predky) jsou origo. Zbrzdili nepocitace SA cek, SC cek, RC cek. Nejvic tech prvnich nejobycejnejsich.
Ted na zuzce jsem zbrzdil uz 3 sady 93jek, 1 sadu RC cek, 3 sady LAcek a k tomu jednu sadu EBC HH.
Jedno to LAcko se mi rozpadlo, a stalo me to novy kotouce protoze se to tuctovy brembo oro co jsem na tom mel zvlnilo A servis prednich vidli protoze mi napecenina z ty rozpadly desky zustala zevnitr na kluzaku a brit gufera se o to strhnul.
Takze to byla asi moje nejdrazsi sada sesek. 12 tisic kotouce, 6ka za servis vidli
Ale stejne, mam najeto 6400 okruhovejch, a slital sem 8 sad desek, prostou matematikou v prumeru 800 ostrejch kilaku na sade Na LAckach prave vic (jednou sem dal i 1000, na 93kach nejmin, 600 nikdy nedali .... RCcka lehce pres.
Ale teda nevim kde se bere ze bremba zerou desky, ze se strachy deska rozpadla a pak brzdenim plech na plech znicilo kotouc je jina vec, ale ubytek materialu jsem fakt nezaznamenal ...
Naposledy editováno 09.04.2024 20:48:52