kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: na Ducati mám OEM kotouče Brembo, třmeny Brembo, desky AP Racing Na TL mám na sériových kolech kotouče Spiegler, třmeny R1 03 a desky Ferodo CP1. Na PVM kolech mám taky full floating kotouče, ale SBS a desky SBS RST, všechno brzdí skvěle a nežere to kotouče jako desky Brembo...
Me brembo desky nikdy zadnej kotouc nesezrali, vsechny kotouce co na R6ce mam (tocim 3 predky) jsou origo. Zbrzdili nepocitace SA cek, SC cek, RC cek. Nejvic tech prvnich nejobycejnejsich.
Ted na zuzce jsem zbrzdil uz 3 sady 93jek, 1 sadu RC cek, 3 sady LAcek a k tomu jednu sadu EBC HH.
Jedno to LAcko se mi rozpadlo, a stalo me to novy kotouce protoze se to tuctovy brembo oro co jsem na tom mel zvlnilo A servis prednich vidli protoze mi napecenina z ty rozpadly desky zustala zevnitr na kluzaku a brit gufera se o to strhnul.
Takze to byla asi moje nejdrazsi sada sesek. 12 tisic kotouce, 6ka za servis vidli
Ale stejne, mam najeto 6400 okruhovejch, a slital sem 8 sad desek, prostou matematikou v prumeru 800 ostrejch kilaku na sade Na LAckach prave vic (jednou sem dal i 1000, na 93kach nejmin, 600 nikdy nedali .... RCcka lehce pres.
Ale teda nevim kde se bere ze bremba zerou desky, ze se strachy deska rozpadla a pak brzdenim plech na plech znicilo kotouc je jina vec, ale ubytek materialu jsem fakt nezaznamenal ...
Naposledy editováno 09.04.2024 20:48:52