globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.6.2023 v 23:38 | Nahoru | #196441

Ivos píše: Běždopiči



Takže zas platí to staré.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.6.2023 v 23:41 | Nahoru | #196442
Ivos> Bude se mi krásně usínat. Brounoc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.6.2023 v 23:57 | Nahoru | #196443

assassin píše: dewwil> zdravou ne, ale nejakou varenou bych nasel, jedinou peknou co jsem mel jsem dal na tohle tele…

OT: Me fascinuje ta fascinace atmosferickyma motorama a predstava toho, ze to je neco neznicitelneho… turbo je dneska vec za par tisicovek… takze vymenit ho jednou za 300tis km mi prijde jako to nejmensi… a kdyz ma litr 150koni a prijde nekomu "vyhonenej" a nic nevydrzi? Jeste nedavno jsme se tu shodli, ze motor je nejvic namahanej setrvancyma silama - pist co musi z pomerne vysoke rychlosti na male draze zastavit a zase se rozbehnout… a ze sily od tlaku vznikleho spalenym palivem az takovej problem nejsou. No a pak tu mame atmosferickej motor co se musi tocit aby trochu jel a malej preplnovanej, co se da bezne provozovat i v nizkejch otackach, ale ten nevydrzi, protoze "je malej" v mem okoli ma dost lidi v autech velke motory, casto atmosfery a po pravde, provozni naklady jsou nasobne a i se to vic sere nez ty "malorazky"…

Vařená mi nevadí, nechám nalakovat, dej vědět cenovku a beru ji, zreinkarnuju TL a budu jezdit, stejně kluci říkaj, že ke mě TL patří a že se se mnou líp projedou, když jedu na TL. Hlavně mě stíhaj Na Tuonu V4 2019 byli druhý a to jsem na tom jel poprvé, na Ducati pouze 2 vyjížďky a pak už taky pohoda než jsem si zvyknul, jenže ta se furt srala jednou čidlo tlaku oleje, podruhé volnoběžka, potřetí altík s regulátorem a počtvrté fatal error, ale ten antihop to pobral ve 250km/h + skvěle to musím uznat, sice se povolil i spojkovej koš, ale ani sem nevěděl, že se to hvízdlo Proto jsem myslel, že šlo o elektriku, než jsem vypustil oil s ojnicí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.6.2023 v 23:59 | Nahoru | #196444

Ivos píše: Takže (pomalu) znamená, že jsi sehnal???

No sháním dál, ten motor co jsem sehnal byl už s broušenou klikou ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 00:01 | Nahoru | #196445

FiZzeR píše: HD? Vždyť je v tom rotax....

nevadí, dělali ten motor pro HD resp. pro Buell co spadal tenkrát pod HD. Seženou vše...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 00:08 | Nahoru | #196446

PetrL3 píše: Ivos> Bude se mi krásně usínat. Brounoc.



Šulam přesčas Takže dobrou

Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 00:58 | Nahoru | #196447


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 01:24 | Nahoru | #196448
dewwil> projdu syslaty a dam vedet, ale driv nez o vikendu se k nasim nedostanu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 01:48 | Nahoru | #196449

assassin píše: dewwil> zdravou ne, ale nejakou varenou bych nasel, jedinou peknou co jsem mel jsem dal na tohle tele…

OT: Me fascinuje ta fascinace atmosferickyma motorama a predstava toho, ze to je neco neznicitelneho… turbo je dneska vec za par tisicovek… takze vymenit ho jednou za 300tis km mi prijde jako to nejmensi… a kdyz ma litr 150koni a prijde nekomu "vyhonenej" a nic nevydrzi? Jeste nedavno jsme se tu shodli, ze motor je nejvic namahanej setrvancyma silama - pist co musi z pomerne vysoke rychlosti na male draze zastavit a zase se rozbehnout… a ze sily od tlaku vznikleho spalenym palivem az takovej problem nejsou. No a pak tu mame atmosferickej motor co se musi tocit aby trochu jel a malej preplnovanej, co se da bezne provozovat i v nizkejch otackach, ale ten nevydrzi, protoze "je malej" v mem okoli ma dost lidi v autech velke motory, casto atmosfery a po pravde, provozni naklady jsou nasobne a i se to vic sere nez ty "malorazky"…


Jestli to bylo na mě, tak já nejsu proti turbům. Mně jen vadí ty motůrky z křovinořezu, aby to jako tabulkově málo žralo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 01:49 | Nahoru | #196450
BlackSabbath> tak to je na kazdym, at si koupi co mu vyhovuje... ja mit milion a pul navic tak si koupim na blbnuti trivalec 1.6 od toyoty... (yaris GR)

a bylo to tak nejak obecne ...

Naposledy editováno 06.06.2023 01:50:20

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 01:58 | Nahoru | #196451

assassin píše: BlackSabbath> tak to je na kazdym, at si koupi co mu vyhovuje... ja mit milion a pul navic tak si koupim na blbnuti trivalec 1.6 od toyoty... (yaris GR)

a bylo to tak nejak obecne ...


Jasný...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 03:22 | Nahoru | #196452
Vlastním několik vozidel s "klasicky "dimenzovanými motory, a vidím to dost jinak. 2l atmosférickej motor celolitina má mít max. 110HP aby se nemusel točit víc než 6000n/min, 2.8l V6 140 HP s litinovým blokem i hlavama je taky nesmrtelnej, starý fordy měly tachometry do 99 999km a tím pádem dnes nikdo neví, kolikrát to dalo nulu a obvykle to umře na zanedbání údržby -bez vody a bez oleje umře cokoliv. Naopak u novejch "vyhoněnejch motorů" jako je xjr1200 (pořád ještě litinový vložky, ne nikasil) a 2.0 SYDA ve focusu (motor vypadá vevniř podobně jako to XJR a omezovač je na 7500 n/min...) pozoruju snahy žrát olej a tak nějak počítám s konečnou životností. V devadesátkách byl pozorovatelnej úplně opačnej proces u škodovky, když dali do motoru ze š120 součástky co tam chyběly (tvrzený sedla ventilů a gufírka na ventily) a začli používat trochu slušný materiály, tak felicia MPI běžně dávala 700kkm bez generálky ( těsnění pod hlavou i třikrát, to se nepočítá :) ), na rozdíl od 120, kde byl limit 150kkm do generálky, i když 120 měla skoro poloviční výkon, a tu felicii jsem taky nikdy nešetřil... Tohle vidím jako naschvál konstruktérů, podívejte se, jak vypadá dnes píst z auta - tak nízký nebyly onehdy ani písty v motorkách. To stejný ojnice - čím kratší, tím větší boční síly, a dnes se každej výrobce snaží ten motor udělat co nejnižší, netuším proč, asi aby zbylo víc místa na plastovej kryt. Pak se to samozřejmě víc příčí ve válci a víc opotřebovává, žere řídkej olej a vůbec, už na začátku se ví, že to není na dlouho... A od doby, kdy byly vyrobený mnou popisovaný odrbaný moderní motory uběhlo dvacet let a situace se násobně zhoršila.
Když na konec zmíním úplnej extrém Zetor 25, kterej je na svou dobu moderní (tlakový mazání s filtrem a vodní okruh s termostatem a čerpadlem u traktoru byl highend)
tak některý kusy, co jsou každodenně v provozu 70 let, už mají za sebou třetí generálku, ale v původním bloku, s původní klikou, ojnicemi...
Na ježdění do práce v koloně zoufalců co neví, kde je plynovej pedál, nepotřebuju závodní motor, naopak by mě potěšilo, kdyby to byl pořádnej kus železa, kterej přežije i pozinkovanou karoserii... Tady je ku podivu i ekologie, i když by to nebylo papírově nejúspornější, protože výroba auta co pět let zanechá jistě větší uhlíkovou stopu než provozování "neekologickýho" auta. S elektromobily bude tohle o několik řádů horší. Už to bylo i někde publikovaný. A ekoterorista jistě nejsem.
P.S: známej dokázal uhnat 5.0 GT mustanga, takže ani "emerický železo" už není co bejvalo...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 04:07 | Nahoru | #196453
karelsychra> podle me moderni motory zvladnou mnohem vic nez vsechny ty etalony spolehlivosti co staromilci vytahuji... ostatne nikdo nikomu nebrani jezdit felicii mpi...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 05:51 | Nahoru | #196454
assassin> Z toho co vidím kolem sebe, tak (jak i píšeš) problém není turbo, ale u "běžných" lidí, co jezdí na krátko a pomalu, nebo jako já, s podtočeným motorem navíc tankují u levných pump, je problém, přímý vstřik benzínu....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 06:38 | Nahoru | #196455

assassin píše: dewwil> projdu syslaty a dam vedet, ale driv nez o vikendu se k nasim nedostanu...

v klidu, dík

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 06:56 | Nahoru | #196456
No, kdyby se ty auta nesraly, tak bych neměl co žrát. Servis motorek je spíš jen koníček, uživit se tím dá, ale žádnej šlágr to není. Na auta seženeš skoro vše z druhovýroby, ale na moto pouze až na pár blbinek jen originál a na tom je minimální marže, napálit víc to nejde, ceny jsou na PD a i tak je to drahý... A hlavně za auto ty prachy ti lidé dají, je to věc denní potřeby, skoro nutnost, ale motorku radši prodají nebo šoupnou do garáže a až na to bude tak ji nechají opravit ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 07:02 | Nahoru | #196457
Petta> No vidíš,já měl po sobě 156,Giuliettu a teď VW a teprv na tom se furt něco sere a ani se na to rad nepodivam..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 07:22 | Nahoru | #196458
Hele, prcalové, nevíte, jestli se na Speedu kontroluje olej se zašroubovaným víčkem, nebo jen vloženým?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 07:41 | Nahoru | #196459
strakon> To nemá okynko?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 07:42 | Nahoru | #196460

dewwil píše: No, kdyby se ty auta nesraly, tak bych neměl co žrát. Servis motorek je spíš jen koníček, uživit se tím dá, ale žádnej šlágr to není. Na auta seženeš skoro vše z druhovýroby, ale na moto pouze až na pár blbinek jen originál a na tom je minimální marže, napálit víc to nejde, ceny jsou na PD a i tak je to drahý... A hlavně za auto ty prachy ti lidé dají, je to věc denní potřeby, skoro nutnost, ale motorku radši prodají nebo šoupnou do garáže a až na to bude tak ji nechají opravit ...



Dělám, celej život motorky ale celej život tvrdím totéž .... ale tak do roku 2000-05 byla krásná doba nebyl internet a eshopy a lidi, ti za každou řetězovku, sadu pneu aj. byly v podstatě vděční a prodával jsi s plnou marží... dnes každý brečí, že na netu viděl olej, gumu aj. o stovku levnějš

Naposledy editováno 06.06.2023 07:47:48

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 07:47 | Nahoru | #196461
zmulin> ne, to do Anglie ještě asi nedošlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 07:58 | Nahoru | #196462

PETARDAK píše: Dělám, celej život motorky ale celej život tvrdím totéž .... ale tak do roku 2000-05 byla krásná doba nebyl internet a eshopy a lidi, ti za každou řetězovku, sadu pneu aj. byly v podstatě vděční a prodával jsi s plnou marží... dnes každý brečí, že na netu viděl olej, gumu aj. o stovku levnějš

Přesně tak,.. Na netu jsem to viděl o 200,- levněji... Tak jim říkám, dobře tak si to na tom netu nechte taky opravit/vyměnit... Už se s tím neserem, máš svý díly, tak máš hodinovku za 1290,-Kč místo 785,-Kč a zříkáme se všech reklamací na vaše díly... To samý výměna oleje s filtrem, všechno mám svý jen vyměnit a nejlíp sám, jen mi půjčte hever a nářadí, dám vám 3 stovky , takový se u nás ani nestačej ohřát a už je ženem ven...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 08:02 | Nahoru | #196463

PETARDAK píše: ... dnes každý brečí, že na netu viděl olej, gumu aj. o stovku levnějš


Tohle je blby no. Treba u obleceni je kamenna prodejna supr v tom, ze si to tam muzes vyzkouset a osahat. Ale co chces osahavat a zkouset na oleji nebo gume...to objednam levneji z internetu a jeste mi to dovezou az dom.

Jo, trochu blby a vycurany je, kdyz si clovek vyzkousi helmu na prodejne a pak ji objedna z netu za lepsi cenu. Ale dnesni doba to umoznuje a lidi utraci svoje tezce vydelany penize, tak ani tady se moc neni cemu divit.

Co ale moc nedavam jsou dvoji ceny v jednom obchode. Jdu pro autosedacku, kterou si vyhlidnu na netu v obchode i s kamennou prodejnou. Pac tu sedacku chci videt. Na netu stoji 8000. Dojdu do obchodu, mrknu, prcek si v ni posedi a u pokladny vytahnu 8000 a pani povida 8500, ze za 8000 jen pri objednani pres internet...v tomhle případě to mám 50:50 - vytáhnu dalších 500 : jedu dom a objednám to na netu a na truc v jiným obchodě

Naposledy editováno 06.06.2023 08:14:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 08:03 | Nahoru | #196464

strakon píše: Hele, prcalové, nevíte, jestli se na Speedu kontroluje olej se zašroubovaným víčkem, nebo jen vloženým?



Zašroubovaným.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 08:05 | Nahoru | #196465
djanus> ok, dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 08:05 | Nahoru | #196466

dewwil píše: To samý výměna oleje s filtrem, všechno mám svý jen vyměnit a nejlíp sám, jen mi půjčte hever a nářadí, dám vám 3 stovky , takový se u nás ani nestačej ohřát a už je ženem ven...



nene ...neke...fakt někdo přijde s tímhle návrhem ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 08:08 | Nahoru | #196467
strakon> si pamatuji jak mě víčko sralo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 08:14 | Nahoru | #196468
t_freedom> fakt jo, už se nám to stalo asi pětkrát, mám svý díly chci je vyměnit, říkám, dobře přijeďte zítra v osm, mechanik bude mít na vás čas. Nee, já to chci hned, já jedu za 3 hodinky na Moravu. Tak mi půjčte hever a nářadí, nestačíš zírat. Říkám, že nejsme MCdrive a na dílně stejně bejt nemůže. Nakonec jsem mu řekl, že jo, ale za hodinu pronájmu heveru a nářadí chci 5000,- a zaplatí předem, odešel sám a ještě držkoval, že jsme zloději...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 08:17 | Nahoru | #196469

djanus píše: strakon> si pamatuji jak mě víčko sralo

jj, taky mě to u Speeda vytáčelo, naštěstí olej nežral, takže tu kontrolu 1x týdně jsem přežil...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 08:22 | Nahoru | #196470
dewwil> jste hrozní ! ... díky tomu máš špatnou karmu pak se ti serou motorky

je to mazec... chápal bych maníka z cizího města, co se mu něco vysralo...na cestě... ale tohle je fakt hustý...

host hostinskému "za kolik máte pivo " hostinský " za 50CZK" ...host " ježiš, v lídlu ho maj za 17CZK, tak mi ho dejte vychladit a pak mi půjčte mi půlitr, vyžahnu ho rychle, nebojte - dám vám deset kaček"

Naposledy editováno 06.06.2023 08:22:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist