kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Když na konec zmíním úplnej extrém Zetor 25, kterej je na svou dobu moderní (tlakový mazání s filtrem a vodní okruh s termostatem a čerpadlem u traktoru byl highend)
tak některý kusy, co jsou každodenně v provozu 70 let, už mají za sebou třetí generálku, ale v původním bloku, s původní klikou, ojnicemi...
Na ježdění do práce v koloně zoufalců co neví, kde je plynovej pedál, nepotřebuju závodní motor, naopak by mě potěšilo, kdyby to byl pořádnej kus železa, kterej přežije i pozinkovanou karoserii... Tady je ku podivu i ekologie, i když by to nebylo papírově nejúspornější, protože výroba auta co pět let zanechá jistě větší uhlíkovou stopu než provozování "neekologickýho" auta. S elektromobily bude tohle o několik řádů horší. Už to bylo i někde publikovaný. A ekoterorista jistě nejsem.
P.S: známej dokázal uhnat 5.0 GT mustanga, takže ani "emerický železo" už není co bejvalo...