kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tvoje bude už totiž tišťák s polovodičema. Třeba na staré Suzuki vím, že vůbec neodpojí zapalování, jen odpojí vstřikovače, nic jiného. Podkud se točí klika, jiskra palí dál. Kdyby to bylo u tvé moto stejně, tak načaté pádové čidlo by jen na zlomek vteřiny odpojilo vstřiky, ECU by následně dala pokyn k přidání...
Zkusit stejně budeš muset všechno.(nebo to vzdát, no , ale to je takový...)
Naposledy editováno 31.05.2023 16:50:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja bych radsi cernou s cervenym ramem.. mozna si neco pristi rok dovezu sem do Rakouska, abych mohl na masine do prace, po praci..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 31.05.2023 19:19:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Právě, že jsem servisák, tak do repase kliky nejdu, buď jinou jetou nebroušenou nebo radši vystavit v obýváku...
Želvák řešil lehce chycenou kliku na SF1098 a mechanik tady od nás (dělal i přímo v Ducati) mu doporučil pána který kliku malinko stáhnul + se nakombinovaly šály aby se to vykrylo. Jasně nebude to navždy nicméně životnost by tam měla nějaká rozumná být. Ale měl to chycené fakt malinko. Možná se s ním zkus spojit. Můžu poslat i telefon do sz.
Petta píše: FiZzeR> ta uz je tam dlouho, jen majitel uz ztratil nervy
Ja bych radsi cernou s cervenym ramem.. mozna si neco pristi rok dovezu sem do Rakouska, abych mohl na masine do prace, po praci..
Jojo, za stopade tam byla asi rok...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Po zahřátí na provozní teplotu se to tváří jako falešnej vzduch. Vysokej volnoběh, nebrzdí motorem atd. Ale dělají to klapky (resp. něco co je ovládá je podrží poootevřený).
Na Benelli se kuli tomu vyřazovalo to servo co je mělo ovládat.Bylo blbě umístěný za motorem a vyhřálo se..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> Fando, tvl, tohle nééé? To budeš do roka prodávat
Ale zas to bude aspoň jezdit - je to japonský
Naposledy editováno 31.05.2023 20:44:38
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 31.05.2023 21:09:03
assassin píše: zmulin> tohle ma jen jedny klapky ktere “delaji vsechno” - je to ride by wire…
A ještě bych podotknul, že kdo by v nich čekal nějakou nasa technologii, byl by zklamán - jeden zatavenej tišťák, motůrek z autodráhy, dvě ozubený kolečka a magnetickej senzor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja jsem ale taky na motorce co znam nazpaměť strávil 3dny hledáním chyby, ze by odešla jednotka a jeste tak nejak “napul”? Jinak mi prijde, ze tomu chybi vykon, nad 200 uz se tomu moc nechce, ale ma to origo dlouhe prevody… a ze by tolik udělaly vyfuky a doladění směsi? No uvidime az to cele prehazim…
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Jsme si jistí, že je špatně signál do klapek? Vařím z vody a nejspíš melu kraviny ale nemůže se tomu motorku třeba "hejbat nula" ?
Klapky i jednotku jsem měnil. Jedině by to bylo ve svazku. Což není nemožný - měl jsem ho sice rozbalenej, ale neznamená že nemůže být error někde pod bužírkou. Všechno to tam pracuje s homeopatickým napětím, stačil by někde malej přechoďák... Všechny referenční voltáže jsem měřil a sedělo to na tři desetinný místa... Kostra taky ok. Tak fakt jedině ve svazku, když to prý budíky nepotřebuje. Ale: v budíkách se nastavuje palivová mapa a úroveň brzdění motorem... a palivová mapa ten projev ovlivňovala, podle mapy to bylo buď jen blbý nebo prakticky neovladatelný.