kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Attim píše: Nějaký nový bačkory. Pirelli Diablo Rosso IV.
Už se těším na debatu o tom, jak nikdo nic nepozná a starý puky dubrý
Teď ještě koukám, že ji zase nedělají v rozměru 180/60 . Když byla Rosso III novinka, tak taky nebyla v tomhle rozměru hned ze začátku.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Frennky> Hele a vždyť to znáš Nemám co říct k tématu,které zrovna jede,tak držím hubu a krok
Prostě JEBAT OPAVU
Hele znám , ale přesto se vyjádřím vždycky k tvým komentům co by sis koupil, co doporučuješ a co se ti hrozně líbí . Busu, Kawu 900RS, Tele, GSXR, starej SF, novej SF, atd. atd. Já jsem si koupil motorku hlavně kvůli motoru, který mi max. vyhovuje a jako bonus je, že se mi i líbí. Vzhled je samozřejmě pro každýho individuální - o tom žádná a v tomhle ohledu ti rozumím. Čemu ale nerozumím a nechápu je to, že tobě by teda bylo jedno jestli dvou tří čtyřvál, naháč, sport, retro...a házíš to všechno hala bala na jednu hromadu a nehrálo by to u tebe žádnou roli ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Hele znám , ale přesto se vyjádřím vždycky k tvým komentům co by sis koupil, co doporučuješ a co se ti hrozně líbí . Busu, Kawu 900RS, Tele, GSXR, starej SF, novej SF, atd. atd. Já jsem si koupil motorku hlavně kvůli motoru, který mi max. vyhovuje a jako bonus je, že se mi i líbí. Vzhled je samozřejmě pro každýho individuální - o tom žádná a v tomhle ohledu ti rozumím. Čemu ale nerozumím a nechápu je to, že tobě by teda bylo jedno jestli dvou tří čtyřvál, naháč, sport, retro...a házíš to všechno hala bala na jednu hromadu a nehrálo by to u tebe žádnou roli ?
Barča-krom motoru velice krásná motorka!!!!Pro mě.A mluvím jen za mě
Hajabuznu bych ,,koupil" do garáže na Stračenu=jen se koukat.
Kawa Z900RS=na ježdění,ať můžu šetřit Milušku.
Strýcové Old a Jang=koukačka.
TeLe=koukačka.
GSXR letošní!!!Jošihoroura=koukačka.
Oka???
Leč říkat můžu cokoli,ale smolík pacholík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR > hele já nevím co ty to máš za život...
včera tvá oblíbená ČESKÁ POŠTA doručovala balík mě ženě a normálně volání na mobil..." dobrý den, za chvílku jsem u Vás, jste doma" ... " ano, díky "... úklona, pukrle a odjezd
Taky nechápu. V úterý ráno jsem posílal jednomu zdejšímu členovi balík. Ve středu po obědě měl balík v ruce. Podotýkám, že to je druhej konec republiky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Frennky> A omluva!!!Ještě odpovím=nehrálo To co se mi líbí,bych si koupil!!!!!!!
Tahle odpověď už mi vyhovuje. A i když tomu moc nerozumím, tak alespoň děkuji za jasnou odpověď .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: fireblader_puvodni> Tak se na tom někdy svez.
Velká cestovní endura zdemolovala litrovou třídu supersportů. Páč to jede skoro stejně dobře při úplně jiném komfortu a navíc se ty motky opravdu dobře vodí.
Z této kategorie jsem jel před pár lety asi jen na GSu (projel jsem v ten den celou řadu od BMW). Do té doby mě tato značka vůbec nezajímala, motorky se mně ani nijak nelíbily, spíše naopak. Po projetí jsem změnil názor, bavily mě. Jediná motorka, co mě vůbec nechytla, bylo velký GSo. A výkon sportovního litra to fakt nemělo. Aktuální variab. časovanej motor bude lepší, ale zázrak nečekám. KTM bude motorově asi jinde, ale to jen tipuju. Každopádně nevylučuju, že mě to někdy bavit začne. Jako třeba H-D...
Naposledy editováno 12.02.2021 16:01:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Měl jsem na mysli, KTM, Multistradu, To jsou střely. Možná už i ta voda od BMW bude fajn.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: BlackSabbath> Velké GSo je macek. To neoslovilo ani mě. Ale to byl vzduch.
Měl jsem na mysli, KTM, Multistradu, To jsou střely. Možná už i ta voda od BMW bude fajn.
A já se přidám ,že GSo se mě nelíbí
Ale 1150 mě úplně vyděsilo. Na čundru jsem si to s kámošem na chvilku vyměnil za Superenduro. Když jsme si ty motorky vraceli, tak jsme se oba shodli, že už na tom nikdy nechceme jet. Já na GS a on na Superenduru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmena z SS nebo neceho podobneho na cenduro, specificky na GS neni zadny pozitivni wow efekt, ja na GS presedal z VTR a prvni dojem byl ze jsem kokot ze co jsem si to koupil Trvalo docela dlouho nez jsem tomu zacal prichazet na chut protoze ta motorka dela v podstate vsechno jinak, jak se na ni sedi, jak se nepotapi, jaky ma ten hazeci efekt do strany pac boxer (vodnik uz to tak vyrazne nedela), jak jako zdanlive nejede dokud se nepodivas na tacho, jak se nemusi lezet na nadrzi a taky jak vypada. Ono to zdani takove lemry ale klame, zejmena ten 1250 LC uz umi opravdu jet a zrejme to bude taky vekem, do SS uz bych nesel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> no jo, ty aby jsi si neprivsadil
zmena z SS nebo neceho podobneho na cenduro, specificky na GS neni zadny pozitivni wow efekt, ja na GS presedal z VTR a prvni dojem byl ze jsem kokot ze co jsem si to koupil Trvalo docela dlouho nez jsem tomu zacal prichazet na chut protoze ta motorka dela v podstate vsechno jinak, jak se na ni sedi, jak se nepotapi, jaky ma ten hazeci efekt do strany pac boxer (vodnik uz to tak vyrazne nedela), jak jako zdanlive nejede dokud se nepodivas na tacho, jak se nemusi lezet na nadrzi a taky jak vypada. Ono to zdani takove lemry ale klame, zejmena ten 1250 LC uz umi opravdu jet a zrejme to bude taky vekem, do SS uz bych nesel
Bylo to myslím právě 1250 LC. Já bych si teď sportovní motorku na silnici asi taky nekoupil (jako jedinou motorku). Třeba RSo od BMW bych si dovedl představit...
cibus píše: fireblader_puvodni> Jj. Ten pozez je o zvyku. Je to přesně, jak píšeš. Předek totál měkký a sklápíš to jak ze štaflí. Grip je v pohodě. Fakt v pohodě.
Největší rozdíl je v tom, že na SS zůstaneš pod kopcem a na tom "cenduru" se ještě podíváš i na ten kopeček.
Já si na ADV990 zvykal 2 roky, když na tom jezdil kámoš, protože jsem ve vývoji trochu zabedněnej. A to už nemluvím o obzoru, který se ti takovou motorkou otevře. Na to si ale musí přijít každý sám. Pak jsem si tu 990ADV koupil taky. No, myslím, že si mě pár borců na SS pamatuje.
Pokud máš šikovné ruce a trochu výkonu v motoru, tak pár borců se SS pojezdíš. To vůbec není o motorce, ale o pilotovi. @Wendy_vmax by mohl vyprávět .
Já v tom nic nevidím, do terénu jsou tyhle motorky nevhodné a těžké a přiijde mi, že na silnici lze pořídit lepší motorky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: fireblader_puvodni> to o gripu pneumatik si delas legraci, ze? O jakem padani do zatacek na rychlych silnicich ala dalnice mluvis? Ty davas na dalnici koleno ? Jasne ze ti nemusi cenduro sedet, stejne jako mnoha lidem nesedi SUV ale zrovna to vysoke sezeni je na te motorce super, kdyz jde o mnohahodinovou jizdu. Nicmene busu bych k cenduru neprirovnaval, to jsou jine svety.
Myslím, že cibus to dovysvětlil přesně. Tahle polemika je mimo. Přeš se o něco co nebylo napsáno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dobre pilotovat SS je relativne tezka vec. Ne nadarmo ta kategorie prodejne strada.
Nejvic mne otevrela oci zkusenost s kamosem. Oba jsme jezdili stejneho Farose na dromu +/- stejne casy. Na jeden vylet jel sveho Farose a ja ve dvou maleho pujceneho Stroma, protoze jsem byl bez motky. Sice jsem ufrezoval stupacky, ale v Jesenikach jsem ho rozemlel na sutr. Ostre vracaky a ne vzdy idealni povrch toho Farose uplne vygumovaly. Pro SS potrebujes rychlejsi tahlou peknou zatacku. Takovych moc neni.
O rovinach a dromu se nebavim, tam je to jasne. V zatackach na bezne silnici bych vzdycky vsadil na rovna riditka. I na ta “cendurova.” :)