Téma: Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celkově
8.6.2015 v 10:36
Zdravím, chci se zeptat, jestli někdo nevíte co může hrozit od policie a tak celkově.
Jel jsem v místech, kde je 70 povolené, nejel jsem přímo předpisově něco přes a přede mnou jsem viděl auto, tak jsem ho chtěl předjet, jenže auto před ním které jsem neviděl, vybočilo mezi pruhy a začalo odbočovat. Já už to neubrzdil a vrazil jsem do něj zezadu do kufru. Motorka cela KO, auto nejspíš taky. Problém je, že zadní pneumatiku jsem měl SLIKU a ne normální se vzorkem. Neví někdo co mi z toho hrozí a jak to může dopadnout ? Děkuji moc

3 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...

12.6.2015 v 12:17 | Nahoru | #1
sharkis: píšeš tu hovadiny ohledně slicků. Píšeš stejné laické nesmysly, podle kterých to bude bohužel posuzovat i pojišťovna a soud, ale tady jsme na moto fóru. Provozní teplotu potřebuješ pro extrémní (závodní) použití, v provozu mají i nezahřáté (za sucha) větší přilnavost než schválené gumy.

(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...

12.6.2015 v 15:29 | Nahoru | #2
joone> At jsi kde jsi prvotní je fakt, že narval na motorku gumy co tam nemají být a s nimi havaroval… jakou mají přilnavost není důležité… to jsou věci nad kterými si pak sebou hlavu všichni a ptají se co mám dělat… a bude to drahý? ?? Ono použít hlavu před je lepší než pak…

(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...

12.6.2015 v 15:43 | Nahoru | #3

joone píše: sharkis: píšeš tu hovadiny ohledně slicků. Píšeš stejné laické nesmysly, podle kterých to bude bohužel posuzovat i pojišťovna a soud, ale tady jsme na moto fóru. Provozní teplotu potřebuješ pro extrémní (závodní) použití, v provozu mají i nezahřáté (za sucha) větší přilnavost než schválené gumy.


i za silného deště a při brždění jo...když už se teda bavíš všeobecně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...

15.6.2015 v 08:56 | Nahoru | #4

joone píše: sharkis: píšeš tu hovadiny ohledně slicků. Píšeš stejné laické nesmysly, podle kterých to bude bohužel posuzovat i pojišťovna a soud, ale tady jsme na moto fóru. Provozní teplotu potřebuješ pro extrémní (závodní) použití, v provozu mají i nezahřáté (za sucha) větší přilnavost než schválené gumy.



joone píše: Tak to bohužel ničím podložit nemůžu, nevím o žádném testu na který bych dal odkaz /nemyslím, že by vůbec nějaký existoval/. Jsou to jen vlastní zkušenosti. Nikdy jsem nenarazil a ani neslyšel, že by u gum nezahřáté nedržely tak, jako je to třeba u závodních brzdových desek, ty některé za studena výrazně nebrzdí. Závodní guma na suchu funguje i studená, ale když z ní chceš dostat její maximum, musíš ji zahřát na nějaké rozmezí teplot.



Pan vševěd opět promluvil, že? Hlavně že máš svoje tvrzení hezky podložené, to se cení!

Pominu-li fakt, že před delší dobou na tohle dělali test (tuším němci) - a dohledávat ho nebudu, protože na to nemám čas, tak je z logiky věci jasné, že slick bez vzorku nemůže mít na vodě takovou adhezi, jako guma s odvodnejma drážkama...

...ale pro podobné rýpaly jako jsi Ty mám uložené následující téma - tak si ho přečti

E: přeťuk

Naposledy editováno 15.06.2015 09:01:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist