globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Provozní teplota pneu + výběr
 
17.2.2010 v 17:59
Nedávno jsem si prohlížel nějaký časák o moto, kde s odborníky s firmy MICHELIN porovnávali rozdíl v běžném provozu mezi PILOT ROAD 2 x PILOT POWER 2CT a PILOT POWER RACE.
Řešili tam hlavně provozní teploty pneu-zahřátí na provozní teplotu v běžném provozu a schopnost odvádět vodu.
A výsledek:
1,Race pneu v běžném provozu nelze ohřát na provozní teplotu + za deště klouže, tudíž ztrácí smysl na ní v běžném provozu jezdit
2,cituji:"Pilot Power daleko vhodnější na běžný provoz než RACE, ikdyž s ní patrně nebudete v normálním provozu rychlejší než na ROAD 2, POWER 2CT je pro ty, kdo se občas zajedou podívat na okruh", ROAD 2 je lepší na vodu
3,na okruhu ztrácí dech (přehřeje se) nejprve ROAD 2 a pak i POWER 2CT,na okruhu jasně vítězí RACE.

nepsali to žádní "blbci", takže na tom něco určitě bude,

závěr: pokud pneu neohřejete na provozní teplotu - kdy má největší přilnavost, tak je prd platné, že si koupíte tu největší lepivku, akorát bude rychlejc mizet.





1 reakcí na tento příspěvek Provozní teplota pneu + výběr

17.2.2010 v 18:14 | Nahoru | #1
a proto rozumný človíček má na normální ježdění obuto něco jako road atack a na okruh se přezuje..... jako do tělocvičny

1 reakcí na tento příspěvek Provozní teplota pneu + výběr

17.2.2010 v 21:34 | Nahoru | #2
Nějak jsem nepobral smysl vlákna... Prostě okruhové gumy budou perfektní na okruhu a nevhodný na silnici a běžné silniční gumy nevhodné na okruh... Docela mi to připadá logický a to dokonce i u jiných výrobců než je Michelin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

17.2.2010 v 21:44 | Nahoru | #3

prasouš>Nějak jsem nepobral smysl vlákna... Prostě okruhové gumy budou perfektní na okruhu a nevhodný na silnici a běžné silniční gumy nevhodné na okruh... Docela mi to připadá logický a to dokonce i u jiných výrobců než je Michelin



jo, ono to logické je a proto si všeci hustorejsři kupují lepivky na silnicu. jediné, co chápu sou jeté okruhovky, které stojí pár korun a bo se nezahřejí, tak nemizí zase tak úplně rychle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

17.2.2010 v 22:03 | Nahoru | #4
Dolík....> Když jsem jezdil jen po silnici, tak mě teda nenapadlo koupit nové "lepivky", ale je pravda, že jsem jednou koupil jeté (zajimavá cena), ale zase v přepočtu cena/km, tak to vyšlo stejně jako nová "normální" guma... Takže rozdíl o ničem ... Je fakt, že většinu z "olítaných sad" vystřílíme střelcům na silnici

(reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

17.2.2010 v 22:21 | Nahoru | #5
prasouš> tak já sem teď po D208, které vydržely jakš takš koupil D roadsmart a su mooc zvědavý, jak to dopadne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 09:21 | Nahoru | #6

martan714>a proto rozumný človíček má na normální ježdění obuto něco jako road atack a na okruh se přezuje..... jako do tělocvičny


...tohle je asi nejlepší, co šlo k tomuto tématu napsat (i když contíky zrovna nemusím )

1 reakcí na tento příspěvek Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 09:52 | Nahoru | #7
Hošani já se teď rozhodl pro qualifier II, tož teda mám vzít raději roadsmart? Okruh nejezdím, ale po okrescích se neslimáčím

(reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 10:15 | Nahoru | #8

ZdendaTabor> ...tohle je asi nejlepší, co šlo k tomuto tématu napsat (i když contíky zrovna nemusím )

mám vyzkoušeno Conti road atack, max spokojenost, conti motion ( momentálně obuto) spíš cestovnější s dlouhou výdrží,,,, po dojetí obuju zase road atack , nebo mně někdo navrtá do něčeho jiného ???

(reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 10:22 | Nahoru | #9

Riddick>Hošani já se teď rozhodl pro qualifier II, tož teda mám vzít raději roadsmart? Okruh nejezdím, ale po okrescích se neslimáčím

myslím že qualifier II je dost dobrá volba

1 reakcí na tento příspěvek Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 14:24 | Nahoru | #10
Takze do CZ na okresky zadne rezane slicky nejmekci smes z okruhu ve Spanelsku? A co cekat od Pirelli Diablo. Ciste Diablo bez dalsiho oznaceni.

(reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 14:51 | Nahoru | #11
ER-6S> Ionovaný profil pneumatiky s optimalizovaným vzorkem dodává dostatečnou trakční sílu a přilnavost v zatáčkách i při jízdě na mokrém povrchu.ICS (Ideal Contour Shaping) technologie maximalizuje výkon mezi přední a zadní pneumatikou a přispívá k lepší kontrole a zpětné vazbě při řízení.Technologie 0° ocelového pásu na předním i zadním kole kombinovaná s technologií konstrukce kostry PENTEC na přední pneumatice garantuje precizní řízení a stabilitu při vysokých rychlostech.Nová směs s vysokým obsahem křemičiého písku zvyšuje kontrolu nad motocyklem díky rychlému prohřátí i při nízkých teplotách.Vzorek přední pneumatiky navržen pro maximální odvod vody..... Toliko výrobce Těch pneu je dnes již tolik že si každý může vybrat dle peněženky,značky,motorky (a co sní chce dělat).........

2 reakcí na tento příspěvek Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 18:40 | Nahoru | #12
co teda ten qualifier II, to není čistě závodní pneu, ne? Čili na ostřejší lítačku lepší jako třebas roadsmart, nebo se pletu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 18:48 | Nahoru | #13
Riddick> čti o 5 řádků výš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 18:52 | Nahoru | #14
martan714> Já vím, že si psal, že je to dobrá volba ... Mě šlo jen o to, jak jste tu znehodnotili závodní pneu na civilní lítačku... Chtěl jsem to potvrdit i od jiných uživatelů, no

Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 18:57 | Nahoru | #15
ok. ,,, jinak závodní pneu na normální silnici neohřeješ a tudíž nepodá takový výkon co má,jen rychle ubývá, to samé závodní destičky do brzd.... viděl jsem kluka,co si je s velkou slávou a za velký peníz koupil,nandal a hned si rozbil hubu,protože dokonale neohřátý prostě nebrzděj.......

(reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 19:05 | Nahoru | #16

Provozní teplota pneu + výběr

19.2.2010 v 10:24 | Nahoru | #17
Něco podobného jsem dřív také řešil a došel jsem nakonec k pipo 2ct... prostě záleží na čem jezdíš, kde a jak... ale jestli má někdo 100koníků a jezdí po silnici do 200km/h, tak ať to vůbec neřeší a koupí to, co vyjde cenově výhodně... samozřejmě každej občas tíhne k nějaké značce, ale každej mechanik potvrdí, že je to spíš o reklamě, než o "poznatelných" rozdílech...

(reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

19.2.2010 v 12:46 | Nahoru | #18
Jestli jezdis na bezne silnici a nechces davat ciste zavodni pneu. Pouzij pneu z kat. racing street maji homologaci na silnici a jsou nejmekci.
Ted vychazi moc dobre: Diablo Corsa III, Conti Race Attack Street, MICHELIN Power One.Jestli za to tolik netahas dej supersport.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist